Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2017 12:15 - Изборът
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 3605 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 04.02.2017 13:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

"Изборът като краен резултат е индикатор за качеството на продукта в теб."
Като говорим за кафемашини да сравним следните двата модела:
 
image
DeLonghi EC156  - 219.00 лв.

Основни характеристики
Мощност, W: 1050
Функции: Налягане 15 бара
Други: Капучино система
Други: Крема диск
Други: Лесна за почистване
Гаранция: 24 м.






image


Finlux FEM-1615M  - 175,00 лв

Мощност, W: 1238
Терморегулатор: да
Вместимост / обем: 1.5 л.
Функции: Кафе, капучино, лате
Други: Крема диск,
Резервоар за мляко
Други: 15 bar. налягане
Гаранция: 24 месеца
 







Ето един силно заблуден блогър който за себе си няма но на другите щедро акъл раздава:


13. cortana - Привет на всички! :)
03.02 19:02
DeLonghi EC156.B препоръчвам на всички, които са решили да си купуват или подаряват относително евтина и добра кафемашина. :)


Не, не е шега - оказва се че в много отношения си вярва - добре че не се е засилил да купува техника от някой "плод-зеленчук" като Метро, Кауфланд, Лидъл и тем подобни.
Но да оставим на страна цвекето на блога и да видим за коя да си дадем парите. Предварително искам да спомена че преди повече от година съм си дал парите за втората, а Кортанка - за първата. Цената въобще не я слагам като критерий по ред причини.

И така, какво има първата - А-МИ НИЩО!!! С малък резервоар и трябва да висиш до нея докато прави кайвето. Най-обикновена машина от която освен да се задръсти с варовик и да изгори помпа или нагревателя, близката петилетка няма да се отървете. Подобни предразсъдъци - да си купим скъпо и здраво отдавна не са актуални /освен за възрастни хора/, защото рано или късно ще изпаднете в неприятната ситуация когато докато си правите кафе мислите как съседа преди да тръгне от нощна смяна през и-нет пуска да се прави кафето на благоверната за което тя го чака с разтворени        обятия.

Сега две думи и за втората. Голям резервоар с лесно обслужване, резервоар за мляко - предимството му е че веднъж напълнен, контейнера лесно се изважда за да бъде прибран в хладилника. Поставката за чаша е на две нива за ниски и високи като всяко от тях е с ваничка срещу преливане. Приливане всъщност няма!!! Да, за това се грижи електрониката чрез която по избор се дозира "малко/голямо" едно или две кафета. От клавиатурата може да се избере един от трите вида кафе които машината прави по съответен алгоритъм /може и чай  ;)/ - Кафе, капучино, лате.
И една добра новина за любителите на други греяни напитки, купете си втори контейнер за мляко за да не ви гони жената с машата :))). В него става чудна греяна ракийца.
Относно марката - шансът машинката да надживее гаранционния си срок не е достатъчно голям така че на фона на всички екстри за по-малко /а може и "без"/ пари, да се сдобиете с новия модел или да ви върнат паричките.
Понеже и двете са продукти на м. "Зора" ще ви издам още две малки тайни. Когато има "черен петък" обикновено въпросната магазинна верига не бие тъпан за промоции, залагат на следния трик - обявяват продукти в промоция с до 30% намаление а на всички останали с "бял етикет" фиксирана отстъпка 10%. Пазаренето в магазини "Зора" с Транскарт дава още 5% - продуктите на други банки варират около 2-3%

Това е за днес, ако някой го смята за тролене - греши, и аз имам "мно-о-ого акъл" та чак са раздавам.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cortana - :))))
04.02.2017 13:53
Закси, момче младо,
зная, че с мисълта за мене лягаш и отново с нея ставаш, но не смяташ ли, че е прекалено? :)
'Не съм достатъчно богат, за да купувам евтини неща!' - стара, английска поговорка. :)
И като използвах цитат, да ти обърна внимание, че шрифта на твоя в началото е сдухан. Поне научи нещо за шрифтове type1 бе човеко! :)
Аз преди да купя машината съм се консултирала с четири различни, независими сервизни мнения. Защото може и да не ти се вярва, но моето око също се спря на моделът, който ти хвалиш. Но хората ми препоръчаха друго и аз им се доверих. Така правят нормалните хора, вдигат телефона и се допитват до такива, на които това е работата, а не разчитат на блогови специалисти. :)

Все пак, благодаря за вниманието и две поздравчета от мене.
https://soundcloud.com/user-292522102/zaksi-se-peni - това като закачка спрямо тебе
А това вече като типична Корти-чалга:
https://www.youtube.com/watch?v=UNOIo4rolC4

ПП: Има и нещо друго, с което ти не си запознат в случая и да вземаш критично отношение е единствено признак на ниска култура. 'Делонги' е типичното оборудване на близката ми и някак си покупката има и такава цел - да не разваля линията в стила 'и. :)
Но друго до ти кажа сега: Едно е да си изкажеш мнението ненатрапчиво в коментар, в едно изречение. Съвсем друго е да правиш изричен постинг, в който отново да проличава комплекса ти, че виж аз зная повече от Корти. :)
Да.... ама НЕ! :)))))

А, да, да не забравя: Първият линк мога да ти го представя и в такъв вид:

<iframe width="100%" height="450" scrolling="no" frameborder="no" src="https://w.soundcloud.com/player/?url=https%3A//api.soundcloud.com/tracks/306080876&amp;auto_play=false&amp;hide_related=false&amp;show_comments=true&amp;show_user=true&amp;show_reposts=false&amp;visual=true"></iframe>

:)))))
цитирай
2. zax - Закси, момче младо, зная, че с ми...
04.02.2017 16:04
cortana написа:
Закси, момче младо,
зная, че с мисълта за мене лягаш и отново с нея ставаш, но не смяташ ли, че е прекалено? :)
'Не съм достатъчно богат, за да купувам евтини неща!' - стара, английска поговорка. :)
И като използвах цитат, да ти обърна внимание, че шрифта на твоя в началото е сдухан. Поне научи нещо за шрифтове type1 бе човеко! :)
Аз преди да купя машината съм се консултирала с четири различни, независими сервизни мнения. Защото може и да не ти се вярва, но моето око също се спря на моделът, който ти хвалиш. Но хората ми препоръчаха друго и аз им се доверих. Така правят нормалните хора, вдигат телефона и се допитват до такива, на които това е работата, а не разчитат на блогови специалисти. :)

Все пак, благодаря за вниманието и две поздравчета от мене.
https://soundcloud/user-292522102/zaksi-se-peni - това като закачка спрямо тебе
А това вече като типична Корти-чалга:
https://www.youtube/watch?v=UNOIo4rolC4

ПП: Има и нещо друго, с което ти не си запознат в случая и да вземаш критично отношение е единствено признак на ниска култура. 'Делонги' е типичното оборудване на близката ми и някак си покупката има и такава цел - да не разваля линията в стила 'и. :)
Но друго до ти кажа сега: Едно е да си изкажеш мнението ненатрапчиво в коментар, в едно изречение. Съвсем друго е да правиш изричен постинг, в който отново да проличава комплекса ти, че виж аз зная повече от Корти. :)
Да.... ама НЕ! :)))))

А, да, да не забравя: Първият линк мога да ти го представя и в такъв вид:

<iframe width="100%" height="450" scrolling="no" frameborder="no" src="https://w.soundcloud/player/?url=https%3A//api.soundcloud/tracks/306080876&amp;auto_play=false&amp;hide_related=false&amp;show_comments=true&amp;show_user=true&amp;show_reposts=false&amp;visual=true"></iframe>

:)))))


Ти си такова ... съкровище, после ще ти отговоря.
:)))))
цитирай
3. cortana - Естествено, че съм! :)
04.02.2017 19:59
zax написа:
Ти си такова ... съкровище, после ще ти отговоря.
:)))))

Аз съм бисер! :)
ПЕРЛА! :)
Неземна! :)))))

ПП: О, не! Не държа на отговора ти! Но все пак те поздравявам за факта, че си махнал модерацията и дори поздравът ми може да има Корти-чалга измерение ето тук:
http://cortana.blog.bg/technology/2017/02/04/tipichna-korti-chalga.150756

А за това, че там отново те ръфам - няма да спра да го правя когато ми скимне, докато ти не признаеш един куп неща, които си правил и продължаваш да правиш тук, в блога, а не са никак здрави и нормални. :)
Кои са те ли? Готов ли си да отговаряш открито и честно пред всички?
Защото аз например нямам проблеми да отговоря на всеки твой въпрос публично. :)
цитирай
4. zax - Ти си такова. . . съкровище, после ще ...
04.02.2017 20:08
cortana написа:
zax написа:
Ти си такова ... съкровище, после ще ти отговоря.
:)))))

Аз съм бисер! :)
ПЕРЛА! :)
Неземна! :)))))

ПП: О, не! Не държа на отговора ти! Но все пак те поздравявам за факта, че си махнал модерацията и дори поздравът ми може да има Корти-чалга измерение ето тук:
http://cortana.blog/technology/2017/02/04/tipichna-korti-chalga.150756

А за това, че там отново те ръфам - няма да спра да го правя когато ми скимне, докато ти не признаеш един куп неща, които си правил и продължаваш да правиш тук, в блога, а не са никак здрави и нормални. :)
Кои са те ли? Готов ли си да отговаряш открито и честно пред всички?
Защото аз например нямам проблеми да отговоря на всеки твой въпрос публично. :)




И кой смята да ме разпитва???
Кой от 6-те притежателя на твоя профил, коя гнида от тях ще е първа ... :))))
цитирай
5. cortana - Много си смешен с това цитиране на коментарите ми! :) Все едно има някакво значение. :))))
04.02.2017 21:12
Не говорех за разпитване, но щом така си го приел, твоя воля.
Говорех за например въпроси от вида ти ли написа този коментар под моя постинг:
анонимен написа:
Kurtano, tozi post samo Gogo go e prawil, ti nqma6 tolkowa akul! I dokato sme na temata - Gogo li e programista na blog kakto twurdi6???
Няма да отговориш директно, еднозначно и честно, нали?
Ето затова си смешен когато си седнал да пишеш за троловете, към които се числиш. :)

'И докато сме на темата':
Какво значение (за теб, а и не само) има какви са били, са, ще бъдат отношенията на 'Гого' с блога?
По-интересно според мене е какви са моите. :))))
цитирай
6. zax - Ако очакваш да задам и един въпрос на ...
04.02.2017 21:37
Ако очакваш да задам и един въпрос на паталогичен лъжец, не си попаднал на правилното място.
:)))
цитирай
7. cortana - О, неее, не очаквах ти да зададеш въпроси.
04.02.2017 23:27
Очаквах, че за пореден път ще избягваш да отговаряш и ти го доказа. Отново. За кой ли път.
Патологичен лъжец си ти, Закс! Абсолютен!
Двулично тип и интригант също!
И това би излязло наяве, ако поведеш диалог и ти точно затова го избягваш.
цитирай
8. zax - Айде пак изтрещя, пискай-пискай ...
05.02.2017 00:40
Айде пак изтрещя, пискай-пискай тролче ... :)))

Според теб това е диалог, но не е. Ти не го умееш туй нещо, липсва ти елементарна култура, интелект и уважение към събеседника. Далеч съм от идеята тепърва да те уча а излишно нерви не ми се хабят.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2188624
Постинги: 1541
Коментари: 4204
Гласове: 7490
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол