Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2017 12:51 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 4506 Коментари: 19 Гласове:
8

Последна промяна: 11.05.2017 13:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  ББАН
/Блог.бг Академия за Неуките/
пожелахте да видите  

   Тема 4Програмирането, лесно и просто. Или, как лаик да стане професионалист в областта си без да е необходимо да бъде и програмист.
   Веднъж седнал пред РС рано или късно човек стига до момента в който си казва – ех да можех да направя програмка за ... нещо си. И стига до там! Защото според общоприетото мнение това е работа за специалисти - което е вярно. Все пак в ежедневието се налага специалист в една област да изпита необходимост от софтуер със специфични изисквания но такъв няма а никой програмист не би се хванал да прави нещо което не се търси. Или пък някой който професионално или не, се занимава с електроника тепърва трябва да учи език за програмиране /в повечето случаи асемблер/ за да създаде, модифицира или копира дадено устройство. Сами се сещате че трябва да е едновременно хардуерист и софтуерист. В тези случаи трябва да благодарим на малцината програмисти които създават среди за програмиране за не специалисти. Може би една от най-лесните среди за програмиране са графичните в които програмата представлява блок-схема съставена от отделни блокове и не изисква познания в програмирането. Естествено освен програмиране в графичната среда подобен род софтуер позволява и програмиране на по-ниско ниво в текстов режим /C++, Basic и др./. Любителите на Microchip 8bit, 16bit и 32 bit, Atmel AVR, Arduino and ARM базирани устройства вече оценяват предимствата на графичните езици за програмиране „Flowcode” и неговия претендент който въпреки че е още в процес на разработване вече подържа над 900 чипа „Great Cow BASIC“, като основната разлика между двата е че текстовата част на първия е на „С+“ а вторият е „Basic”.
Видео Flowcode:

  https://www.youtube.com/watch?v=cWKAZ-XQhUQ

Но не за тях ще стане въпрос днес, а за друг не по-малко интересен софтуер който предполагам ще се хареса на някой ентусиаст. Flowstone“ е графичен софтуер с текстова част на „Rubi” за създаване на програми за РС с вграден компилатор и симулатор. Вероятно все още си представяте някакви странни редове изписани със свръх-сложни гъргълчета и едва ли ще повярва някой че ето така представлява една примерна програма за обмен на данни /UDP/.
image http://www.dsprobotics.com/images/flowstoneudp-example4.png
Във „Flowstone“ леко се работи с широка гама от подържани интерфейси, протоколи, входно-изходни устройства без да са необходими и елементарни знания на „С++“ или епични битки с API.
http://www.dsprobotics.com/flowstone-hardware.html
Работата с файловата система и контрол и управление на външни устройства също не изискват особенни познания.

  С две думи, ако сте ентусиаст „Flowstone“ е за вас.

  ~~~~~~ :))) ~~~~~~
 


Тагове:   pic,   Arm,   Basic,   flowstone,   flowcode,   great cow,   programming avr,   8086,


Гласувай:
8



1. vesever - Аз винаги съм смятала за себе си, че ...
11.05.2017 14:08
Аз винаги съм смятала за себе си, че не съм "технически" тип и че нямам техническо мислене. Умея да работя единствено с текстообработващи програми, по специалността ми.
Обаче благодарение на твоята ББАН почнах да разбирам някои неща, и ако и бавничко да вдявам, съм много доволна. И е много вълнуващо!
И съответно ти благодаря!
Довечера ще разуча флоустоун и ако се наложи, ще поискам примерна визуализация мостра, в случай, че не успея сама...
Поздрави!


цитирай
2. zax - Прегледай съпорта и форума на са...
11.05.2017 18:06
Прегледай съпорта и форума на сайта, в едно от ръководствата пише за ограниченията в демо-версията. Там ще намериш и примерни програмки.
цитирай
3. starforlife - Zax, ама ти сериозно ли?
11.05.2017 19:10
Харесах и адмирирам постинга ти, но не и представянето му пред блогърите, най-малкото защото е заблуждаващ.
Какво имам предвид, освен една доста сериозна неточност, че Flowstone НЕ Е език за програмиране, а компилатор:

Първо: Това, че на блогърите няма да им стане ясно, че чрез него могат да се пишат програми за специализирани контролери, което НЕ СЕ ЯВЯВА програмиране в смисъла, който те си представят и с полезностите, които този "смисъл" би им донесъл. Тоест, на него могат да "пишат" подготвени хора в областта на електрониката, а не... всякакви. Нима не съм прав?
(Не ползвам Flowstone, разглеждал съм го, но не ми върши - в настоящия момент - работа - например PLC не може да се конфигурира професионално, а това са много по-мощни инструменти от споменатите от теб)

Второ: Произтичащо от самото първо - това прави постинга ти да се обезсмисля, защото не е практико-приложен. ОК, той (предполагам) има информационен характер, но тогава защо е под грифа на академията ти? Нима там му е мястото?
Смея да кажа, че НИКОЙ блогър (и не само) няма да извлече почти никаква освен информативна полза от него.
Което не го обезсмисля (постинга), но все пак казвам, че мнението ми е, че не е за под този гриф.
И понеже споменах понятието "академията ти" - една "критика", ако позволиш:
Не представяш нещата правилно и коректно спрямо Читателите си.
Сори, не се заяждам наистина, но ти го казвам като професионалист в областта, тъй като над 10 години съм се занимавал с компютърни обучения от какво ли не естество и съм обучил десетки хиляди хора (включително Програмисти - Синът ми е най-близък пример, сега той учи академично хората на това).
Не изчерпваш темите, което не е толкова проблем, а по-скоро критиката ми е, че умишлено (към това клони мисълта ми - иначе защо да е така, какво те бърка да не е?) не поднасяш едни от най-важните неща.
Например: В един от този ти вид постинги никъде не споменаваш, че писането чрез код би следвало да се публикува от Интернет Експлорър - това честно ли е спрямо блогърите?
За всички хора най-ценно е времето!
А така ти показваш, че не го цениш!
Защото оставяш незнаещия (този, на който да кажем на ЛС изрично не си подал и друга информация) да се пробва, да не става и да си губи времето в проби или да ти пише, че да му ЕВЕНТУАЛНО отговориш с насоки.
Това честно ли е?
Защо го правиш?
За да се допитат до теб ли?
А си правил лаладжилъци на мой гръб, че готините хора не искали пароли, а учели другите сами да го правят...
Е, аз като неготин, не само, че не бих спестил това за Internet Explorer, а бих казал как да излезат от обвивката на Еdge, ако работят под Windows10, защото не се посвени и там да ми даваш равнис, а аз смея да твърдя, че не си работил дори с него. Или греша?
Но да се върна на ученето и паролите: Ами факт е, че аз на никого не съм умрял за паролата, но минимум 10 човека тук на драго сърце САМИ са ми я давали и АЗ НИКОГА НЕ СЪМ ЗЛОУПОТРЕБИЛ С ТОВА!

Смея да твърдя, че когато съм писал подобни образователни постинги - съм се придържал към изчерпателност (съобразена с нивото тук) и, ако някой ме е питал нещо - то е било не защото не е било написано, а защото той не го е разбрал или по-радващото - е искал да доизгради Познание нататък.
Да дам ли друг пример в подкрепа на думите си, че не го правиш толерантно спрямо Читателя?
Ако кажеш - ще дам и то не един и два.

Тук е момента да ти обърна внимание (ако не си го прочел при мен) да не си самовменяваш (за пореден път), че следа творчеството ти.
Онази вечер ми беше даден линк към твой постинг, в който прочетох пълната простотия, че съм бил искал дори да ти плащам ли беше или купувам профил та се напънах и диагонализирах цялото ти творчество ПОД ТОЗИ ТИ ПРОФИЛ.
Ще имаш ли доблестта да признаеш над 6-7 профила, които бих могъл да цитирам, че са твои и да се види как си ги използвал, след като години вече кретенееш по мой адрес и твърдиш за мен неща, които са присъщи за теб?
Толкова по отношение на неуважението ти спрямо Читателите - за мен да не говорим. Не ми е нужно каквото и да е блогово признание (особено блог бегейско - оставил съм следа и тук, по която вие вървите).
Правилно ли е според теб неравнопоставеното позициониране на Читателите (ти)?

Трето: ...
Четвърто: ...
Пето: ...

Да, бих могъл да напиша и тях, но в случая с теб се убедих в това, че просто няма смисъл!
И колкото и да не пиша, а диктувам - ценя времето си и мисля да спра с коментара си.

Просто държех да знаеш, че в очите на Професионалистите (нескромно и арогантно от моя страна, но факт и портфолиото ми го доказва) си смешен и жалък и то не с друго, а с напъните си да се равняваш по тях.

Хвърлих ти една ръкавица - ще я приемеш ли, че да се свърши най-после или, ако не ти стиска - то престани МОЛЯ ТЕ! да ме въвличаш в драсканиците си!
Казвал съм (защото ти не спираше да го искаш и ми писна в един момент), че си по-добър от мен, но НЕ СЪМ ГО МИСЛЕЛ, защото смея да твърдя, че НЕ Е ВЯРНО!
Ако ти си на обратното мнение - не ни остава нищо друго освен да направим това, което писах в коментар под вчерашния ми постинг.
Но имай предвид, че приемеш ли ръкавицата - ЩЕ Е ДОКРАЙ!
Включително и да видя какъв аджеба фактор си, че да заплашваш с простотии от вида, че само устата да си отвориш - и аз губя позициите си в сферата, в която съм позициониран!
Ама ти сериозно ли (се мислиш за какъвто и да е фактор където и да е)?
Извини ме, но за мен ти си един комплексиран човечец, който не го искам в обкръжението си, но на който съм готов да дам урок, та дано му е от полза за осъзнаването!

Георги Стоименов
(а не както казах някакъв си анонимен блогър и то в блог.бг)
цитирай
4. starforlife - А, да - забравих да кажа:
11.05.2017 19:40
Всичкото това го издиктувах на Кортана, тя го написа на мобилния ми (P10-та, под Андроид Орео) и понеже съм в апартамента си в София - беше излъчено от новото ми вече IP 130.204.255.40
Това просто за протокола. Защото от кретенския ти профил "гошо" какви цифри там бяха - показа нездравото си отношение спрямо личните граници, които не е проблем да прекрачваш, освен, ако някой не реши да ти ги навре там, където им е мястото - не пред хорските очи.
Или ти задника си го показваш навсякъде, намятайки си торба на главата (визирам криенето ти зад профили и анонимни коментари) и това го превръща в нещо редно?

ХАЙДЕ ДА ВИДЯ КОЛКО ЩЕ СИ ЧЕСТЕН И ЩЕ ОСТАВИШ ЛИ ТЕЗИ КОМЕНТАРИ ИЛИ СТРАХЛИВО ЩЕ ГИ ИЗТРИЕШ.

В тях кретенът съм аз и на мен ще се подсмихват блогърите, но...
ТОВА Е ИСТИНАТА, ПОДСМИХВАЩИ СЕ!
цитирай
5. zax - 1. НЕ ПОДГОТВЕН НЕ СЕ ИЗКАЗВАЙ!2. ...
11.05.2017 20:37
1. НЕ ПОДГОТВЕН НЕ СЕ ИЗКАЗВАЙ!
2. Параноята те е обсебила но с това вредиш само на себе си.
3. Не си първия който е навивал ръкавите.
4. Не вярвам да си толкова сдухан и некадърен кретен, но ако държиш че това в което всички тук пишат е твое - мога да посоча забележките си като потребител, пък другите нека да отсъдят.

И така, по т.1 - ти твърдиш че е необходимо да се "закачи" PLC към РС-то за да се направи:
а) мп3 плеър който да просвирва от диска, СД флашка и т.н.
б) осцилоскоп през звуковата карта ???? - вместо делител на напрежение направен от два резистора.
.... И т.н. - Виж примерите!
Софтуерът е предвиден за роботика но е с по-широко приложение.
цитирай
6. zax - По т. 2, някъде преди да се срещнеш с ...
11.05.2017 20:45
По т.2, някъде преди да се срещнеш с румката необяснимо за мен почна да въртиш номера. Не ми е работа да чета мисли но в последствие през годините разбрах че ме бъркаш с друг. Днес за 6-ти път питаш и ти отговарям че си в грешка - явно ще има и седми щом още твърдиш че имам повече профили от тези за които знам.
цитирай
7. zax - По т. 3, намисли си коментарче сам ...
11.05.2017 21:30
По т.3, намисли си коментарче сам :)

__________
Сега ще си видиш знанията Великий Програмисте. Твърдиш че PLC-тата за да работят се конфигурират, твърдението ти е вярно толкова колкото и че за целта им е необходима програма в която се конфигурира периферията.
PLC - Програмируем Логически Контролер.

Относно ръкавиците ти - милинкий, можеш да принизиш всеки друг. Вече нито те чета, нито ЛС-тата ти които само архивирам. :)

Ти си параноик защото смяташ че пиша постове за теб, комплексар защото смяташ че се съревновавам с теб. Моите знания са по широки от твоите, и ми сече по-добре от теб. Ето ти и пример:
Аз влагам код за следене на пита-та, и всеки може да провери в сорса на поста дали има закопчалка. Сега разгледай постовете ми назад и виж от кога не съм го правил. Но и тази ти параноя те кара да го дъфчеш като ... "Лайното на програмиста", нали така беше?!

Айде вече си върви по живо и здраво, и повече не се напъвай да коментираш при мен.
цитирай
8. vesever - Закс, изтеглих си програмата и я ...
11.05.2017 22:28
Закс, изтеглих си програмата и я разузнавам.
И в съпорта влязох, видях някои неща, които хора са правили, дали ще мога и аз :)).
Е, там е на малко по-далечен от мен език, а ти обясняваш по-разбираемо.

цитирай
9. zax - Има ли нещо което съм казал и да не си ...
12.05.2017 00:12
Има ли нещо което съм казал и да не си се справила? Тук някой дрънка че не съм обяснявал и крия тайните си. Ами аз не съм "селянин в града" който знае малко но се надува че е нещо повече. На това само тези които ме знаят ще се усмихнат на написаното по-горе и подминат с благородно мълчание. :)
цитирай
10. zax - 10. анонимен - Не ти изнася и триеш ...
12.05.2017 00:57
10. анонимен - Не ти изнася и триеш нали, страхливец от?
00:49

Анонимните ги изтривам, и не ми пречи да ти накъсам задника от такива коментари - тук никой не се интересува от вас двамцата.
Ок?
цитирай
11. zax - 11. starforlife - Хайде пак изкр...
12.05.2017 01:26
11. starforlife - Хайде пак изкривяване. Що триеш бре, бъзлив женчо?
01:07

_______________________

Не се хвали със стара слава защото пък аз 1973-та вече карах лагерна количка.

Защо толкова те интересува каквото и да е от битието ми ... М? :)))))

Прочети края на коментар 7, пии си хапчетата и лягай. И не питай що та трия, за такова си си постлал.
:)
цитирай
12. starforlife - Аз отново ще ти го копирам, пък ти го изтрии. Но това само доказва голословието ти и липсата ти на кураж да дискутираш поради слабата ти подготовка.
12.05.2017 06:59
Но да ти задам конкретни въпроси, закс:
ОК, че не ти стиска с/у Корти да се изправиш (а аз съм сигурен, че ще ти скрие топката на тема код), камо ли с/у мен - това е факт, доказан многократно вече.
Затова друго да те попитам: Какво е "великото" нещо, което правиш с делител на напрежение спрямо звукова карта?
Стига с тези тъпи пози за пред неразбиращите бре, Закс.
Дай конкретика, че да ти покажа колко си смешен.

Да ти го върна както ти за VPN-а, м?
Както ти предполагам не само си чувал за осцилоскоп, а и може би ползваш, така аз VPNи съм изградил десетки и не зная с кое самочувствие ще ми твърдиш глупости за незнанието ми по този въпрос? Да се препитание ли по материята там, м?
Но на темата за оскилоскопа: Двулъчев оцилоскоп "Тектроникс" съм ползвал още 87-ма, при все, че беше още соц. ОЕЗ работеше с такива въпреки желязната завеса(поялниците пък например бяха "Велер"). Така, че - не ми се прави за пред неразбиращите и на тема електроника, а дай да действаме, м? Ако искаш и там може да се изпитваме - и средното, и първото ми висшО са точно в тази област.
Приканих те да постнеш В РЕАЛНО ВРЕМЕ снимки, свързани с твои проекти и реализации, за да видим някаква подплата на думите ти, но не би...
Е, аз мога както роботика (която в момента проектирам и за която пиша софтуер) като хардуер да ти покажа - така софтуерното й обезпечение. Включително на PLC-тата, за които говориш почти пълни глупости и то в три изречения.
А ти? Ти какво ще покажеш? Освен празни, теоретични (засега поне) думи.
"Тектроникс" (това е Мерцедеса - предполагам знаеш - при осцилоскопите) да ти снимам ли или само контролери, PLCта, компютърен хардуер в областта на роботиката, с който работя в настоящия момент?

Въобще: давай да не празнословим, а да си премерим най-накрая силите, защото ми писна от комплексарщината ти. Само под този си профил имаш над 10 постинга, в които кретенееш на мой гръб и то показвайки слабото си ниво специално в сферата на програмирането.

И стига със заобикалящите отговори за профилите ти! Имаш минимум 5-6 и не това е кофтито, а че ги ползваш интригантски и нездраво. Заставам с името си зад това ми твърдение!

Та, Закси?
Ще демонстрираме ли НАГЛЕДНО и В РЕАЛНО ВРЕМЕ познания, креативизъм, професионализъм - или ще празнословиш както винаги?

ПС: С "Румката" не съм се виждал. Но е показателно какво без да я разпитвам, ми е споделила по отношение на теб. И то отново по повод твое кретенеене по мой адрес, без да разпитвам.
Битието ти ни най-малко не ме интересува. Смешното е, че моето явно те интересува, а говориш обратното.

Та? Да започваме, м?
цитирай
13. vesever - Закс, понеже и аз съм преподавала ...
12.05.2017 08:54
Закс, понеже и аз съм преподавала чужди езици и на деца, и на възрастни, /а програмирането за мен е като чужд език/, то знам, че от съществено значение е подходът на този, който обучава. Имала съм частни ученици, дечица, които са ги смятали за безнадеждни, само двойки редят в училище и положението е плачевно, обаче след уроците ми проговориха езика, справиха се с материала, че и петици почнаха да изкарват за изненада на учителките им в училище, а едно от тях дори шестица получи на материала, по който го подготвях.
Та мисълта ми е, че щом дори аз, която в този случай се явявам като "дете", в смисъл, че почвам от нулата, и хабер си нямам от програмиране, и дори мислех, че никога няма да се справя, започнах да разбирам и да се справям, то значи подходът ти е великолепен! Има и други хора от блога, които са правили неща с показаните от теб знания и им се получава много добре!
Другото няма значение!
цитирай
14. katara - №13..
12.05.2017 12:45
а, кога ша си извадиш и...чур.Ката..
потръпвам..от кефф..
цитирай
15. starforlife - Виж сега, Веси...
12.05.2017 12:48
Отстрани може да изглежда, че се заяждам и съм не просто арогантен, а крайно груб, но:
- Груб съм, защото както се казва "каквото повикало - такова се обадило". Не аз първи започнах (не говоря за тук и сега, а по начало) да се държа така със Закс и факт са минимум две неща:
1-во: Каквото казвам аз мога да го докажа, докато той за мен не, най-малкото защото 99% от твърденията му са НЕВЕРНИ (И това не е толкова проблем - всеки се заблуждава понякога - лошото е, че той знае, че някои неща не са верни, а продължава. Как се нарича това?)
2-ро: Аз съм отговарял на него (в този не мисли, че харесващ ми груб тон) мноого, мого рядко - да речем 3-4 пъти за 3-4 години. Докато той не спира и само от този му профил казах, че има над 10 постинга (Колко са моите ВИ питам?), а за такива от ДРУГИ НЕГОВИ ПРОФИЛИ да не говорим. За коментари пък - изобщо - там са не десетки дори, а стотици и то кръстосвани м/у редица негови профили, които ТОЙ КРИЕ И ОТРИЧА, че са негови!
Като си радетел за Истината - защо не го приканиш да отговори директно: Аз ще изброя профили, а той да отговори един по един с "Не! Не е мой!" М?
Смятам, че не ще има дебелоочието да го направи, защото ако в него нямаше благородство - аз изобщо нямаше да съм писал тези неща. В смисъл, нямаше да се занимавам с него дори и тези 3-4 случая.
Знаеш (споделял съм ти) колко постинга аз написах ЗА него. Точно ЕДИН. И то какъв. Да го цитирам ли?

Но да се върна на коментара ти, който е просто невероятно смешен.
Това, което правиш, Веси, ни най-малко НЕ Е програмиране!
Ни най-малко.
Не целя да те обидя, но това са фактите.
А, че подходът не е великолепен - това е обективната истина, а не мое злорадство.
Както казах при мен - мога (и го правя) да се абстрахирам от емоциите си и да гледам на нещата трезво.
Ето, давам ти пример:
(миг да погледна при теб, след като казваш, че се справяш)
...
Намерих пример, но сега ще искам да си честна.
Ето тук:
http://vesever.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/05/08/izlitam.1545764
ми отговори, но честно, Веси на следните (например) въпроси:
- Как направи въобще постинга? От до в един браузър и кой/кои, ако са повече беше/бяха той/те?
- Как зададе шрифта, размера, подравняването?
Всъщност, за да не изброявам - просто в ТОЗИ КОНКРЕТЕН случай ми отговори:
- с какво започва и завършва (като елементи) кодът ти по отношение на снимката? А на текста? А на таблицата? (не съм проверявал дали има такава, но зная за натрапчивото използване на таблици от Закс, което е подвеждащо и... нека се огранича до тук в изброяването защо Е ГРЕШЕН ПОДХОД)
- къде освен в блог.бг можеш да приложиш това, което си научила? Защото аз не споя, че нищо не се научава. Казвам, че е неправилно поднесено, факт. Че е непълно поднесено, факт. Но най-важното е, че е НЕЧЕСТНО спрямо околните поднесено, МНОГО НЕСПРАВЕДЛИВ ФАКТ! Та, аз не споря, че си научила нещо. Но твърдя, че си научила папагалстване и това, че няма да ми отговориш (САМОСТОЯТЕЛНО) на по-горните въпроси го доказва. Но бъдете ЧЕСТНИ, нека не получаваш помощ, моля.

Да се обърна към настоящия постинг:
Заставам абсолютно зад думите си, че той НЯМА ДА ТЕ НАУЧИ НА АБСОЛЮТНО НИЩО ПОЛЕЗНО и то не само за теб, а за когото и да е ТУК. Повтарям - да НАУЧИ, а не да даде информативност. И въпросът беше, че и при нея има невярности и неточности, но Закс не завързва диалог с мен, за да се види кой крив и кой прав, а постъпва както винаги е правел - хвърля императивни думи и видиш ли той все прав, а аз греша. ОК де, да приемем, че е така. Защо не дискутира? Нали е подготвен? Ми да дискутираме и да се види кой как и докъде ги разбира нещата. Не е ли правилно?
Изказвам абсолютното си становище, Веси, че Flowstone нито ще го разбереш - нито и две години да се пънеш в/у него - ще умееш да направиш САМОСТОЯТЕЛНО каквото и да е.
Да се обзаложим ли?
И именно това е едно от нещата, които казах. Закс го вкарва под претенциозния гриф "академия за неуки", а той (постинга) е от абсолютно информативен характер и на нищо не може да научи, камо ли то да е академично.
Но това се заобиколи.
Можеш ли да ми цитираш (без помощ било то от човек - било особено от Гугъл) един... PIC например, Веси? Знаеш ли въобще какво те питам? Знаеш ли какво можеш въобще да се научиш да правиш с Flowstone и, че то НЕ Е програмиране!
Че например името си с Flowstone НЯМА ДА МОЖЕШ да напишеш.
Хайде сега да го насочим към твоя ресор:
Ти учиш онези деца имената си да могат да пишат и изговарят, цветовете, предметите около тях, или се хвърляш да ги учиш да пишат СПЕЦИАЛИЗИРАНА поезия?
Защото на/с Flowstone се пише "поезия" и то специализирана.
Схващаш ли?
И пак казвам: Той НИКОГО НЯМА ДА НАУЧИ да програмира!
Просто не би могъл дори и само заради това, че НЕ Е език за програмиране. Казах го - компилатор е.
Ти, Веси, НЕ МОЖЕШ да напишеш ръководство за дадена машина. Ти можеш да го ПРЕВЕДЕШ.
Именно това прави Flowstone. (Образно казано)
Еее, как тогава ще е вярно твърдението на Закс, че програмирането с Flowstone видиш ли е едва ли не забавно, когато той НЯМА да ви научи да програмирате, а ако сте подготвени... жичкаджии - може да ви научи да програмирате... джаджи.
Ти инженер по електроника ли си, Веси?
Колко от гласувалите или челите въобще постинга са такива?
Колко разбират термините, които със Закс използваме в коментарите си?
То например делител на напрежение знаеш ли какво е?
Законите на Кирхов знаеш ли?
Ако имаш два резистора по 1кило ом например - как ще ги свържеш - последователно или паралелно, за да получиш делител?
Къде ще приложиш напрежението и откъде ще вземеш половината на приложеното?
Как ще изчислиш резисторите като стойности спрямо необходимия ток и спрямо разсейваната от тях мощност?
Какво е въобще резистор, Веси?
Специфично съпротивление на материала знаеш ли какво е и как се отнася по отношение на термина съпротивление?
R=rо х l / s говори ли ти нещо?
Не мога добре да напиша формулата тук, но ако да - ще я прочетеш коректно. А ти не ще можеш. И с това не те обиждам, а просто показвам, че Flowstone абсолютно е безсмислен за теб и казах, че и две години, по 2 часа на ден да се занимаваш - нищо няма да можеш да правиш с него. Особено пък полезно.

Да продължавам ли?
Мисля, че няма смисъл.
Мисля, че стана ясно за какво говоря.
И, че мнението ми, че този постинг НЕ Е за под грифа "академия" (тоест - образоване) НЕ Е плод на злост, а е едно нормално и издържано мнение.
Аз никога не съм имал напъните да се конфронтирам със Закс.
И ми е чудно през годините той защо ги е имал и продължава?

Ти, Веси, би ли могла да ми отговориш, след като той бяга дори от този въпрос?
Да давам ли линкове към постингите му под ТОЗИ профил, за да се види колко са и как говори по мой адрес в съдържанието им и коментарите отдолу?

http://gosho567.blog.bg/, Закс, твой профил ли е?
Ще го приканиш ли, Веси, да отговори ДИРЕКТНО, ПРЯМО и ЧЕСТНО на този въпрос (например)?

М?
цитирай
16. zax - Малко си се е заблудил или нарочно ...
12.05.2017 13:57
Малко си се е заблудил или нарочно викаш че имам сестра. Поста ми не е да уча някой за програмист а да покажа как човек без да става програмист може да направи елементарна програма от която има нужда. То е и написано ама нема кой да чете.

Паралелни резистори не правят делител, и не знам колко си тъп за да ти отказва да разбере че има профили в които грешиш като смяташ че са мои. Но упорството може и да означава че всъщност са твои, нали?! Например разговорите им с кортана която също е твой профил.
цитирай
17. vesever - Георги, чуждите знания и умения не ...
12.05.2017 14:23
Георги, чуждите знания и умения не са твоя работа.
Но ще ти кажа: от Закс съм научила много полезни неща, и не само аз. От теб друго, освен интриги, не сме видели в блога.
Дискусия се води с нормални хора. Не желая "комуникация" с теб. Така че хич не ме Веси-свай! Не мисля да чета километричните ти излияния, ако продължиш да ми пишеш. Съжалявам, опитах с добро, но при теб с добро не става, затова вече игнор!

Закс, много моля, ше искам да ме запознаеш със 'сестра' си? :))
Майтапя се - дан' ти пука за какъв те смята точно човек, който вечно търси конфронтация и да мята кал по този или онзи.
Довечера съм подготвила малко Дзен, в мой "летящ" стил като идея, и с последните знания от ББАН за бекграунда, между другото и приятелите ми от блога много харесват тези ми постове, а аз оттренирвам, и ме кефи, че не се налага вече да симулирам бекграунд ;)
Ако решиш да наминеш, носи си наргиле /аз още нямам, но скоро ше си купувам/ и каквото друго трябваше, за удобство - май възглавнички трябваха.

цитирай
18. starforlife - Казвам ти аз, че четеш със задника, но ти...
12.05.2017 19:21
zax написа:
Малко си се е заблудил или нарочно викаш че имам сестра. Поста ми не е да уча някой за програмист а да покажа как човек без да става програмист може да направи елементарна програма от която има нужда. То е и написано ама нема кой да чете.

Научи се да се изразяваш прямо и директно. Не мисли, че хората те разбират, когато говориш така, както ти и колеги, приятели, с които си имате приказка го правят.
Зная, навсякъде го има, но когато комуникираш с хора, които не са от обкръжението ти - тогава по-добре да не говориш с такива неща за сестри, а конкретно.
Защото в случая аз не зная какво искаш да кажеш (подчертаеш) с изказа си и съм сигурен, че 99% от четящите те също няма да разберат.
Толкова е по-просто и ползотворно, когато се говори директно и точно, а не с недомлъвки и привнесени изрази.
Или греша?

zax написа:
Паралелни резистори не правят делител, и не знам колко си тъп за да ти отказва да разбере че има профили в които грешиш като смяташ че са мои. Но упорството може и да означава че всъщност са твои, нали?! Например разговорите им с кортана която също е твой профил.

Абре, Закс...
Нали това е уловката в казаното от мен бре!
Че тя (Веси, а и 99% от четящите) НИЩО НЕ ЗНАЕ в областта на електрониката и дори не знае що е делител и за какво се ползва.
Нали затова го написах - защото едното е абсолютна глупост и ако някой го удари на лотария - по законите на Мърфи все нея, глупостта ще нацели.
Нима не си оставиш перманентния маркер, че правилното е последователното свързване с това за откъде ще вземе и то половината от напрежението?
М?
Или трябваше да сведа писаното от мен до нещо от сорта:
Веси, ти делитела на напрежение как ще го реализираш - като успоредно или паралелно свързване на двата резистора? М?
Нима тогава ти щеше още по-доволно да потриваш ръце, че си ме хванал колко съм глупав и празнословен?
Това ли е целта ти тук, спрямо мен - да търсиш мои "грешки" или ти е да комуникираш?
Ето затова много често, признавам, съм се забавлявал с теб, правейки се на незнаещ - защото ти тогава грейваш.
Това нормално ли е според теб?

Знаеш ли колко пъти си писал (в коментари, които съм мяркал - не си противореча, че не те чета) пълни глупости, но не съм те нападал и дори не съм изобщо се включвал?
И и сега продължаваш да пишеш понякога пълни глупости (това вече го видях из постингите ти онази нощ, когато диагонализирах цялото ти творчество, отваряйки само постинги, чието заглавие ме е привлякло или частта от превюто)?
Аз НЕ СЪМ ТИ ВРАГ, Закс - нито пък търся поводи да се заяждам с теб!
Аз съм написал ЕДИН ЕДИНСТВЕН постинг (и то какъв - ще го намеря и ще ти го дам като линк, че да видиш колко е позитивен), посветен на теб, докато ти...

И колкото и да заслужваш уважението ми с нещата, за които загатна в следващия си постинг, ти за мен поне засега ще си останеш един комплексар поне ПО ОТНОШЕНИЕ НА МЕН, защото поне при компютърните технологии аз зная какво съм и не се страхувам да се изправя спрямо когото и да е.
А ти колко пъти си твърдял, че съм некадърник.
Е... ти може да правиш... протези за сакати хора например... Но това не ти дава правото да оспорваш най-малкото мнението на работодателите ми.
Никой не плаща дори и в българия когато съм работил заплати, в пъти надхвърлящи средната, ако човека не я заслужава.
За навън да не говорим.

По твоите семинари няма как да се засечем, просто защото руслата ни са различни.
Ти се развиваш в една сфера - аз в друга.
Идеята ми беше, че дори в сферата, в която си ти поне според мен - автоматиката, роботиката, електрониката - аз не съм льоло и дори в момента работя в нея, но на коренно различно ниво.

Казах ти: готов съм да се изпитваме във всичкко, което от днешното ми океанословие стана ясно за мен като компетенции (дори и по отношение на раздаването на шамари - защото и такава простотия си позволи да пишеш - че ще ме ошамариш, а там директно ти казвам - ще те накъсам на парчета, ако кретенееш).
Схващаш ли?
Какъв беше проблема да сме в едни нормални отношения!
Казваш "ти започна".
Ма кога бре, Закс?
Май ти си този, който страда от паранои и ми приписваш чужди отношения.
Срещнахме се като lovertosimplicity и key5, дори нямах представа кой си - не те бях чел и не те познавах. Не започнах и да те чета.
После се срещнахме като bryunetsnakovalnia и f873. БЕШЕ СЪЩОТО, ЗАКС! - ОТНОВО НЕ ТЕ ЧЕТЕХ И НИЩО НИКОГА НЕ СЪМ НАУЧИЛ (НЯМА КАК ПРОСТО - В СФЕРАТА СИ ТВЪРДЯ, ЧЕ СЪМ И ТО ДОСТА НИВА НАД ТЕБ) ОТ ТЕБ.
Ти си позволи какви ли не ебавки с мен - предполагам скучаещ.
Но не спря, продължи, продължаваш!

Сега сме starforlife и zax - ти пак държиш на своето.
ДОКОГА БРЕ, ЧОВЕЧЕ?

КАК ДА ТИ ГО КАЖА, ЧЕ НЕ ТЕ ИСКАМ ОКОЛО МЕН И ДА ТЕ ПОМОЛЯ ДА ПРЕСТАНЕШ ДА СЕ ЗАНИМАВАШ С МЕН?
Не отричай, че не аз съм ти се врял в краката през тези години, а ти и то неспортсменски.
НЕ ИСКАМ, РАЗБЕРИ!
НЕ ТЕ ИСКАМ НАОКОЛО!
Не пиша повече от 5-6 месеца, но ти не си спирал.
З А Щ О ?

С Т И Г А !

НЕ МЕ ПРИНУЖДАВАЙ ДА ТЕ СПРА - ЩЕ Е ЖАЛКО И ЗА ДВАМА НИ!
цитирай
19. zax - Е, тогава къв чеп дириш при мен и н...
12.05.2017 23:07
Е, тогава къв чеп дириш при мен и нагло коментираш. Не виждаш и очевидното.
И ... Как смяташ да спреш ... Какво?
Я продължи че пак взе да става интересно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2155527
Постинги: 1533
Коментари: 4202
Гласове: 7467
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол