Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2017 14:32 - :) - FB Хейтър
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 5001 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 26.02.2017 14:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



За тези които се разпознаят.



Публикуван на 25.01.2017 г.

Музика: Ники Николов; текст: Ник Попов; аранжимент: Симеон Рафаилов; запис и постпродукция: Кирил Петрушев - Бъсти (Studio BUST). Специалният персонаж: Георги Бенчев
Режисьор: Боян Карамфилов

ТЕКСТ:
Събуждам се намусен във седем сутринта,
веднага включвам Фейса с идея за кавга –
да видя кой е писал, какво е сътворил
и кой къде бил ходил и със к"во се бил напил...
Нюзфийда си преглеждам и лайкове броя
под снощните си мъдри и афиф послания,
нахъсвам се юнашки, запалвам смачкан фас,
сега ще ви разпердушиня с критики от раз!

Защот’ съм хейтър от класа
и патриот съм на маса
герой зад клавиатура
а всъщност карикатура
е моя живот!

И ставам пак намръщен със задникът напред
Заяждам се със хората за сбъркан словоред,
за всяка запетайка изплювам аз змии,
кафето ми - утайка, а устата ми смърди…
И разни тъпанари се снимат в ресторант,
а други с няк"ъв смотан некадърен музикант,
пък трети на морето развяват си „онуй”,
на мене пък търбухът ми покрива моя… ой, ой!

Защот’ съм хейтър от класа
и патриот съм на маса
герой зад клавиатура
а всъщност карикатура
е моя живот! /2

Изтривам своя профил във тъпия Фейсбук
реших да се самоизхвърля в кофата с боклук,
че писна ми от всичко, особено от мен,
така че ще ви пожелая аз УЖАСЕН ДЕН!






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - аа, колегата, ще се наказваме, имаш грешка ..
26.02.2017 15:22
И ставам пак намръщен със задникът напред
Заяждам се със хората за сбъркан словоред,
за всяка запетайка ..

///////////

прекаляваш с ..пълния член..
/ ставам със задникА..напред..
докога ще ви обучавам и ограмотявам..
неграмотници такива ...
цитирай
2. zax - Като няма кафе за бисквитката, така ...
26.02.2017 15:32
Като няма кафе за бисквитката, така е.
цитирай
3. zax - https://www.youtube.com/watch?v=FjV8SHjHvHk
26.02.2017 15:40
Коментарът ви не бе изпратен, защото е празен. - Вече не е. :)
цитирай
4. vesever - Хумористично поднесено. А темата е ...
27.02.2017 08:41
Хумористично поднесено.
А темата е дълбока и сериозна.
Има една приказка, че куче, което лае, не хапе.
В този смисъл виртуалните хейтъри не са кой знае какъв проблем.
Да пази Бог от хейтъри в реала.
Амин.

цитирай
5. milady - веси, много обичам бълг. мъдрост и народни пословици..
27.02.2017 08:53
те, хейтърите затова са мн.силни във „виртуала“
защото им е ..„слаб “ Реала...
така работи закона за Енергията..
поздрави...
цитирай
6. vesever - Значи, моята "философия&...
27.02.2017 10:08
Значи, моята "философия", на базата на опита и наблюденията ми е, че тъй като животът на съвременния човек е напрегнат и стресов, в много от хората се натрупва някаква негативна енергия, която търси накъде да избие, инак би ги "изяла" отвътре.
Мисля, че заради това се получават всички конфликти,омрази, хейтване както се казва, било във виртуала, било в реала.
Да, вероятно във виртуала е по-лесно, няма опасност от реални стълкновения и ...сакатлъци.
Това, което и друг път съм споделяла, относно моите ценности и начин на живот, е че всячески търся да неутрализирам негативното и да го заменя с позитивно. По този начин съм формирала себе си, така опитвам да "формирам", доколкото мога, и децата си.
Вярвам, че така светът става по-добър и красив.
цитирай
7. vesever - И виждам, че и при децата започва да ...
27.02.2017 10:13
И виждам, че и при децата започва да се проявява този "закон за енергията", или както и да се нарича.
Попадайки в "джунглата" навън, те неминуемо се сблъскват с негативното и то им влияе, малко или много.
При мен предлагам друга среда, позитивна, и мисля, че това ги привлича.
Затова и се "лепят" за мен, а през годините съм "потрошила" маса "нерви", да ги омиротворявам, когато се съберат 10-ина малчугани и когато се случват конфликти, някой срещу някого, аз винаги съм била "буфер", омиротворител.
Смятам, че е от полза да виждат този пример и се надявам да влияя положително и да оставя някаква добра следа в тях. Защото съм категорична, че не бива човекът да губи добротата си и да се превръща в "нечовек".
Хайде, до 14 часа днес предавам една супер интензивна поръчка, на финала съм, и ще пипна малко по твоя превод..с мравешки стъпки ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2181262
Постинги: 1541
Коментари: 4204
Гласове: 7490
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол