Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2015 23:00 - Сериозно ли някой "знайко" би написал това?
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 4122 Коментари: 9 Гласове:
9

Последна промяна: 21.11.2015 23:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бисерите не свършват.

" ... ОК, щом говориш за Познание - ще дам едно.
За размисъл.
В момента хиляди медии по света /включително и супер престижни и отговорни/ използват алгоритми за генериране на публикации.
Тоест: програми пишат цели статии в електронните медии.
Няма да цитирам имената на най-добрите алгоритми в това отношение, но ще кажа следното..."



И за какво става въпрос тук - агрегаторите за които вече имаше постове.
Никакви алгоритми, само абонамент към някоя медия свързан към имейл и текста се пипва от тук от там за да го индексират търсачките като авторски. За справка - виж някои в категория най-четени блогъри.



Вица за магарето и лъва  как завършва:
"- Ти не си цар, ти си бог".







Гласувай:
9



1. zax - Следващия път като решиш да ми по...
22.11.2015 00:50
Следващия път като решиш да ми помпаш пост пусни коментарче и срамежливо го изтрий защото без коментар никога няма да излезе на първа страница.

До кога ща уча ... .
:)))))
цитирай
2. zax - Лично на мен ми е неприятно да чета ...
22.11.2015 00:57
Лично на мен ми е неприятно да чета целенасочено напомпани постове, да не говоря за не желанието ми това което съм писал, някой хахо да го подритне "нагоре" само за да си угоди на кефа - там, на първа страница.
цитирай
3. of4arsnakovalnia10 - http://divergent.blog.bg/
22.11.2015 02:44
zax написа:
Следващия път като решиш да ми помпаш пост пусни коментарче и срамежливо го изтрий защото без коментар никога няма да излезе на първа страница.

До кога ща уча ... .
:)))))

И преди да си легна, "многознайко" - да ти рекна:
/тази дума харесах и изкопирах от теб, признавам/
Та да ти ракна:
Това, че, за да излезе един постинг на "първа" е необходим коментар, ама изобщо не е вярно.
Не си ме познавал и наблюдавал, за да видиш, че още май 2013-та съм показвал /на отбраните 3-4 човека, които ме посещаваха тогава под НИК-а ми "terca"/ как постинг само с 2 прочита дори може да застане най-отгоре на "първа" и то заковано.
Учил ме бил.
Смешник.

И естествено малко вероятно е този коментар да го одобриш.
Поздрави!

ПС: Дивергентчето малко е моята Гордост.
Е... понеже слуша баща си - публикува 3 задачи.
Аз накодих първите две.
Третата утре.

Да те видя теб, "майсторе"!

ПС: И да не забравя да те попитам /ли?!/, понеже с това "знайко" в заглавието ме присети:

neznayko чий профил е?!
(риторичен въпрос)
цитирай
4. germanwoman - Koлега,
22.11.2015 15:16
Ни съ заНимавай с НеГо...
Остаѝ Го На мен, КазВам ти
СамО аз Му знам маГаретииТе и му цакам Спатиите....
Че не позНава Варна ми Стана Ясну, ама И ДойчЛанд ни мож намери На картаТа тоЗ 100именов ГоГо.Още ни знаЙ в коЙ сЪд да Внисе Туй дело Дет ма Плаши с Него.....
цитирай
5. getmans1 - Начин за злепоставяне, скоро ми го ...
22.11.2015 18:34
Начин за злепоставяне, скоро ми го приложиха, бедните им душици!
цитирай
6. zax - Следващия път като решиш да ми по...
23.11.2015 18:43
of4arsnakovalnia10 написа:
zax написа:
Следващия път като решиш да ми помпаш пост пусни коментарче и срамежливо го изтрий защото без коментар никога няма да излезе на първа страница.

До кога ща уча ... .
:)))))

И преди да си легна, "многознайко" - да ти рекна:
/тази дума харесах и изкопирах от теб, признавам/
Та да ти ракна:
Това, че, за да излезе един постинг на "първа" е необходим коментар, ама изобщо не е вярно.
Не си ме познавал и наблюдавал, за да видиш, че още май 2013-та съм показвал /на отбраните 3-4 човека, които ме посещаваха тогава под НИК-а ми "terca"/ как постинг само с 2 прочита дори може да застане най-отгоре на "първа" и то заковано.
Учил ме бил.
Смешник.

И естествено малко вероятно е този коментар да го одобриш.
Поздрави!

ПС: Дивергентчето малко е моята Гордост.
Е... понеже слуша баща си - публикува 3 задачи.
Аз накодих първите две.
Третата утре.

Да те видя теб, "майсторе"!

ПС: И да не забравя да те попитам /ли?!/, понеже с това "знайко" в заглавието ме присети:

neznayko чий профил е?!
(риторичен въпрос)


" Та да ти ракна:
Това, че, за да излезе един постинг на "първа" е необходим коментар, ама изобщо не е вярно. "

Хаха, за това харесвах f-kata, защото не плещи без да е проверил и постовете му бяха конкретни - не с много бля-бля без нищо конкретно. И беше пич, не споменава имена и телефони като някои други тук коментирали.
Аре бегай и не дърпай всеко опашле.

цитирай
7. zax - Германска жено, те ти го - само твой. :)
23.11.2015 19:02
4. germanwoman - Koлега,
22.11 15:16
Ни съ заНимавай с НеГо...
цитирай
8. zax - Начин за злепоставяне, скоро ми го ...
23.11.2015 19:28
getmans1 написа:
Начин за злепоставяне, скоро ми го приложиха, бедните им душици!


Май не си по-долу от тях. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2175427
Постинги: 1540
Коментари: 4204
Гласове: 7486
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол