Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2021 13:55 - затова, защитих МимоГарсия,
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1426 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

       image

    image
  



..тонсън,байо, хайде да си пишем по мъжки/ валескова, да си     наглежда..гювеча)
редовната ти програма..да се жалваш от "некои" познати ,и непознати..лица..
ти, защо се цупиш, и правиш 15 х поста...
..с най грозни и тъ..картинки..за това, че аз.../примерно..
не харесвам лексо..подобният колега, и неговият безумен..маниер на чатене..
или, киффлата, без мармелад, или Тролицата мараОбщата, с 99 имена..също така,и дядо борна
безумно лигав..дрт мизантроп.с пошли намеци)
и за Гого Стар, съм писала предостатъчно..
за да намесваш тук и "различните" по полова ориентация, е нужен специален пост..
ТЕ са преследвани,унижавани, и тормозени...така е, защото,са различни..
а, никой не тормози "пияният" иван, който бие жена си и децата си..
през ден, два? Ъм?
не се забърквай в каша, от която..нямаш шанс,да се измъкнеш
/ пра пра пра дядо ми - Сун Дзъ..Изкуство на Войната

аз затова, защитих МимоГарсия, а презирам вашата блоКова "етика"..
защото сте страхливи и..фалшиви мишки..които ;търсят" най вече ++++
и така, ще продължавам..струва си Идеята,нали,на Любов и Свобода,
се надяваме всички!)

кака ти Джулия, без усмивки..

Постинг: Човешката библиотека: Не съдете книгите по корицата
Автор на постинга: valeska






Гласувай:
10



1. notfun - ...знам, че..многоо малко, биха ме разбрали..ок 2 - 3 %
30.05.2021 14:15
зашото,Масата е програмирана,от Векове..да се люлее в Махалото( Л'юлката)
на Матрицата..."Прави като мен"...
да даа,знам, че сте...чУвали ))
ноо,какво разбрахте ??
цитирай
2. fun1001 - ...нали сте ми..първосигнални, ма упорити..
30.05.2021 15:09

нарочно ви слагам музика, и картинки..белки,се..освестите..
...не че ми пука, за калпазаните, и 'хора'..от стадото/ готово, да ражда, себеподобни оффци>>
Еволюцията, е Дело, трудно, продължително, и най вече, самотно..
цитирай
3. fun1001 - ...и за мен, е трудно, да понеса..двама мъже..
30.05.2021 15:21
в кревата, разбира се/ но,знам, осъзнала съм, че това са
спонтанни и емоционални реакции..вменени срам и чувство за вина, които са пагубни за В.Аз
знам, че не искам Война
мразя насилие, и Робство, и си..налагам, да разбирам, и обичам тези хора, те са като нас, често и по добри!
познавам, вече една такава двойка отблизо- две дами, около 50те..
образовани, възпитани, работни и скромни...амии.обичаат се!)
едната, има вече 3 деца, а др.нЕ желае деца..иска до себе си ЧОВЕК..
та така стоят нещата в Гнилата Европа...уча се от тези хора..
затова, и Бог, ме изпрати там...Висшият Аз, копнее Промяна..
нали,Душата, няма пол, раса, възраст, партийна книжка..Убразование..
и Хабилитат за путеса с 99 х смешни книШки...
баналнооо..до смърт.. аз ,аз ,аз ,аз...
обърнете се...навън, и давайте, раздавайте, обичайте...
ще ви бъде преумножено...
"където са двама,там съм и Аз".
има и умни неща в Книгата, ако разбирате от...бисери, и свине..)
цитирай
4. notfun - бай ташунко..натакоев, и аз се шегувкам..как не разбра? от 5г, ходиш подире ми))
30.05.2021 16:23


ПП: И нали си наясно, че с усмивка или без усмивка, антипатията ни е взаимна;):)))))))

Шегувкам се!
Няма как да мразя хора, които не са в моето обкръжение или които не познавам. Такива хора могат да предизвикат единствено безкрайната ми досада!;)
цитирай
5. ladylady - многоо си ми смешен..Охраната от Долно Ляково, Асеновград,
30.05.2021 16:36
като заседне на масата, и се прави на "умрял от досада"..тиквеник..
и си чатка с буля си валка, слугиня в Астурия..
който се чуди, къде да оплакне..окото, с анонимните ч цици на №1355 @
защо, не дойдеш тук да коментираш..клюкарке селска..
аз,как влизам, и коментирам..ако има Тема,разбира се..
а ,не дежурните идиотски картинки за малоумни..
цитирай
6. vmir - Съгласен.
30.05.2021 16:51
Откровеността на Мимо ми е симпатична. Но имам подозрения, че той не е никакъв гей, а само се прави, за да изследва дураците в блога и да напише дисертация за глупостта.
цитирай
7. notfun - винаги, съм аплодирала твоите забележ.коменти, вмире!! и аз така мисля..)
30.05.2021 17:04
анонимен написа:
Откровеността на Мимо ми е симпатична. Но имам подозрения, че той не е никакъв гей, а само се прави, за да изследва дураците в блога и да напише дисертация за глупостта.

цитирай
8. milady - жено,за Едната Чест...живеем..
31.05.2021 15:38
..и със мен, лицемериш..за да се изкараш.."добра".."светла"..
какво общо има..някаква си "любов" тук?..ти си просиш закачки..откъдето, падне..)
как е възможно изобщо, да ги дрънкаш такива?
една жена на 55, да си..пише идиотии с анонимни..фигуранти
лъжеш,и мамиш,само,някой да ти обърне..малко внимание!!
къде си ти, къде съм АЗ)..оплаках се от поредният Хейтър, и Ултрас, панто..
а, ти му се лигавиш?...срамота..ами, ако Мимо, е твой син?
хлорче.Главата ти е объркана, аз от 8г го пиша товаa
..нз, дали, не те кеффи..)
както, виждаш, нямам намерение да се преструвам..смешна си, жалка..
и то, бутафорно безсрамно..
кой е панто? кой е тикВоев? кой е Блякчу? и дядо венци,че им се..слагаш!
ти, имаш ли си понятие..колко си смешна,да разказваш в отворен сайт
"отивам в банята"..и,ще спинкам..полугола)
альооо!...нашто село...))
Нямаш нищо,Фльорка, освен..твоята Чест...
...губиш я, публичноо, и грозно..
бягай да ревеш сега..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263273
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол