Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2022 14:09 - За листата на ПП "Възраждане" , и още някои други участници във Вота на 02. 10. 2022 год. част 6 .
Автор: rusev Категория: Политика   
Прочетен: 3005 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
       С тази последна част в тези  няколко дни преди провеждането на поредните Предсрочни Парламентарни  Избори , аз ще приключа   с моите оценки за кандидатите за народни представители в листите за  нашият си  28 МИР - Търговище . 

   От партиите с представителство в последното Народно събрание остана да погледна към хората на К . Костадинов в  листата на ПП "Възраждане" .   Водач  е Юлиан Губатов от Варна , останалите имена непосредствено  след него за мен са също така непознати , а представителите  от Търговище са във втората половина .  Това по правило категорично говори но всички , че  те нямат наложен  местен лидер за почти двете години , откакто имат някаква учредена  структура в града ни . 

    Тук и сега аз няма да вляза  в подробна моя оценка  както за тази партия -  така и към лидера им Костадинов , която е много  сериозно отрицателна , както може да се предположи , си мисля .  Най - общо мога да кажа , че за мен той е някаква по - млада и подобрена версия на т.н. "Бяла Златка" - Волен Сидеров , които видимо остаря , а и вече  се изхаби достатъчно много за тези години   . . . 


   В такъв момент просто задкулисието вади на терен друго подобно лице , което почти на 100 % притопля същите "стари манджи" , но пропуска да спомене от елементарна етика "авторството" на Сидеров от преди двадесетина години , в интерес на истината . 

   Поглеждайки към резултата им от ПИ на 14.11.2021 г.  в нашата Област : + 1 , 082 гласа мога да допусна , че в някаква много благоприятна за тях ситуация на 02. 10.  , с някакви около 2 , 000 гласа те могат и да получат някакъв шанс за единият мандат , нещо също така вече видяно в нашият 28 МИР преди няколко години . . . 


   От останалите досегашни участници в изборният процес мога да отбележа и  ВМРО .  Разбира се , след разпада на т. н. "Патриотично обединение" , отделното явяване на всяка една от съставните му части сега може да им обещае по едни стотина гласа  , и нищо повече от това  обаче , си мисля аз . . .   


   Тяхната листа е съставена изцяло от познати местни активисти , като за пореден път тя се води от младата адв. Анита Станчева  - като най - симпатичното и приемливо тяхно "ново" лице от последните години .  Разбира се , че аз няма как  да скрия  отношението си към лицето , поставено на второ място след нея - също така адв. Милчо Марков , родом от с. Дралфа . 

   С него имам някакво познанство във времето ,  още когато беше представян като наш  активист / или симпатизант /  от д-р Радка Кършелова , един от учредителите на СДС  в началото на Промените след 10. 11. 1989 г . В последствие той се ориентира към Атака , беше един мандат техен Общински съветник , като от непосредствената му работа като такъв на мен ми стана ясно ролята му през всичките тези години на едно подставено лице на местното статукво , даващо пълно основание за оценката МВРО на тази партия , за съжаление . . .     


   Оценката ми е категорична , че с лансиране на  лица като Милчо Марков , както и на Иван Димов пък сега в ДБ !?! , аз не мога да имам взаимодействие по никакъв начин с тези партии и за напред във времето , разбира се  !!!   Ясни са ми като "четен вестник" просто тия  и . . . . . . . и    !  


   От новите формации , участващи в тези избори , след като се запознах с хората в листата им , ми се потвърдиха очакванията  за КП "Възход" на Стефан Янев .  Със сигурност борбата за традиционно левите - но намаляващи с всеки пореден избор техни  избиратели ще бъде много ожесточена в нашата Област и поради факта , че за мен присъствието на бившият директор на ОДМВР Гецо Гецов показва на коя страна ще включи ресурса си около тази тяхна "дялба"  и кмета на Попово Л. Веселинов . . . 


   За мен също така обаче при добро стечение на обстоятелствата като цяло за тази нова формация - въпреки , че на всички е ясно общо взето какъв Проект е ! , те също може да се включат в борбата за един мандат от нашият 28 МИР - Търговище .  


 
    КУРАЖ  И   СВЕТЛИНА  !   

  

   

    


Тагове:   ЦСКА,


Гласувай:
2



1. gardener - Браво,
25.09.2022 15:32
Както се казва и в Търговище имало мъдри хора. Хубаво предаване си направил, явно имаш богат обществено-журналистически опит, рядко се срещат такива хора, дааа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rusev
Категория: Политика
Прочетен: 1322842
Постинги: 770
Коментари: 98
Гласове: 615
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031