Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2021 22:33 - Приватизация 2021
Автор: zax Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1359 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 25.06.2021 22:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Сигурно все още някой си въобразява че приватизацията на века е приключила. Е, не. В тази държава докато има какво да се краде, ще се краде. 
За който още не е чул, собствеността на държавата във ВиК дружествата до скоро бе 51%. Но, държавата даде своя дял на общините. Респективно на местните феодали. Вода и канал вече са само оператори на общинска собственост. Това означава че е отворен пътя към раздаване в частни ръце на водоеми, помпени станции за питейни води, канални и пречиствателни  станции където ги има. М/ду другото, колко пречиствателни бяха изградени с пари от еврофондовете?! - Сега вие ще ги погасявате, а тарикатите ще ги вземат, за да им плащате и за услугата ... двойно.
За каква корупция въобще се говори, след като цял стратегически бранш от който зависи живота и здравето на населението на страната е под въпрос?!!!



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - КУПУБАХ ХАМБАРИ,А СЪМ ОПЛЮТ?ПРОСТО,ЧЕТЯХ ЗАКОНА И ....:)))
26.06.2021 01:03
31.01.2010 15:52 - Предизвикано и моя отговор,ЗАЩО???!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 10053 Коментари: 30 Гласове: 28

Последна промяна: 01.02.2010 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog

И аз да напиша нещо,макар че може да се приеме и като коментар,на постовете на Светла chara и Весела veselaj!Няма да влизам много в подробности,но става въпрос за чорапогащи и тъй като съм много навътре в нещата ,ще Ви разкажа,нещо от началото на прехода,като изводите са за Вас!А тамън ще разберете,защо обичам жените!:)))
Завод мечта,три смени,складовете празни,трябват връзки за да вземеш продукция!Позната история,от началото на прехода и прохождащата демокрация!За мен беше непознато,но стечение на обстоятелствата ме запрати в бизнеса с този дамски артикул!Бях като масата народ,къде е радио и телевизия,къде ти е търговия с чорапогащи!Бях обект и на подигравки,а и аз си бях повреден,но изведнъж хладилника почна да се пълни и зарязах всякъв срам!За разлика от много други,огледах се и проучих GOLDEN LADY и PRЕTTY POLLY, а като пазарно държане COCA COLA,а не нещо от лагера!!!
Няма да забравя думите на шефа на PRЕTTY POLLY,когато го попитах,как успяват да произвеждат и продават 250 цвята,като всеки цвят е с индивидуална опаковка?Нашите жени са културни!!!Чак обидно ми стана!!!После ми обясни,че техните жени си поддържали телата и за да скъсат чорапогащник,трябвало да има външна намеса и за това се стремяли,да осигурят за всеки нюянс на тоалета,подходящ цвят!!!
Когато на един студентски празник в зала Универсиада/раздавах награди на конкурса за красота/се опитах да го обясня,какво да прави жената за да не се къса чорапогащника/,бях освиркан!!!:(
Съдействах да дойде шефа на GOLDEN LADY,да купи завода,огледа го,завря се и в местата които не бяха отваряни с години,предложи цена,но каза че не може да задържи повече от 250 работника/на щат по това време бяха 1711??!!!!/
От тогава се мъча да докарам фабрикант,който да ни научи,как се работи,но безуспешно!!!Италиански машини,италианска прежда,но работи ли го българиин,цъ...:(
Единственото което последва,е че смениха комунистическото име с LADY SOFIA,НО ТОВА БЕШЕ ЕФЕКТЪТ?!?!?!?:(((
Та това е за мен отговорът,дали рушим или не и дали повредата не е в нас самите,повредата на първите седем години,които не можем да преборим и за това сме и на това дередже!!!
Спомнете си приказката за неволята и разберете,че докато не започнем сами да работим,ще продължим да викаме неволята!!!:)))
цитирай
2. ka4ak - ПЛЮЯТ МЕ,А ПРОСТО,ЧЕТЯХ ЗАКОНА И СПЕСТИХ,МИЛИОНИ...:(((
26.06.2021 01:13
31.01.2010 15:52 - Предизвикано и моя отговор,ЗАЩО???!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 10053 Коментари: 30 Гласове: 28

Последна промяна: 01.02.2010 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog

И аз да напиша нещо,макар че може да се приеме и като коментар,на постовете на Светла chara и Весела veselaj!Няма да влизам много в подробности,но става въпрос за чорапогащи и тъй като съм много навътре в нещата ,ще Ви разкажа,нещо от началото на прехода,като изводите са за Вас!А тамън ще разберете,защо обичам жените!:)))
Завод мечта,три смени,складовете празни,трябват връзки за да вземеш продукция!Позната история,от началото на прехода и прохождащата демокрация!За мен беше непознато,но стечение на обстоятелствата ме запрати в бизнеса с този дамски артикул!Бях като масата народ,къде е радио и телевизия,къде ти е търговия с чорапогащи!Бях обект и на подигравки,а и аз си бях повреден,но изведнъж хладилника почна да се пълни и зарязах всякъв срам!За разлика от много други,огледах се и проучих GOLDEN LADY и PRЕTTY POLLY, а като пазарно държане COCA COLA,а не нещо от лагера!!!
Няма да забравя думите на шефа на PRЕTTY POLLY,когато го попитах,как успяват да произвеждат и продават 250 цвята,като всеки цвят е с индивидуална опаковка?Нашите жени са културни!!!Чак обидно ми стана!!!После ми обясни,че техните жени си поддържали телата и за да скъсат чорапогащник,трябвало да има външна намеса и за това се стремяли,да осигурят за всеки нюянс на тоалета,подходящ цвят!!!
Когато на един студентски празник в зала Универсиада/раздавах награди на конкурса за красота/се опитах да го обясня,какво да прави жената за да не се къса чорапогащника/,бях освиркан!!!:(
Съдействах да дойде шефа на GOLDEN LADY,да купи завода,огледа го,завря се и в местата които не бяха отваряни с години,предложи цена,но каза че не може да задържи повече от 250 работника/на щат по това време бяха 1711??!!!!/
От тогава се мъча да докарам фабрикант,който да ни научи,как се работи,но безуспешно!!!Италиански машини,италианска прежда,но работи ли го българиин,цъ...:(
Единственото което последва,е че смениха комунистическото име с LADY SOFIA,НО ТОВА БЕШЕ ЕФЕКТЪТ?!?!?!?:(((
Та това е за мен отговорът,дали рушим или не и дали повредата не е в нас самите,повредата на първите седем години,които не можем да преборим и за това сме и на това дередже!!!
Спомнете си приказката за неволята и разберете,че докато не започнем сами да работим,ще продължим да викаме неволята!!!:)))
цитирай
3. mileidi46 - Кого питаш??
26.06.2021 18:03
Кал..кал лепкава и гъста...КАЛ навсякъде!!
Блато.
цитирай
4. zax - Неприятното е че колкото осъзнаеш и ...
26.06.2021 20:39
Неприятното е че колкото осъзнаеш и популяризираш, трижди повече популяризират какви са и хората започват да го приемат като нещо нормално - и безнаказано.
цитирай
5. ka4ak - извини ме!сегА ПРОЧЕТОХ ПОСТА ТИ...:(
26.06.2021 22:39
ДЪРЖАВАТА Е ЛОШ СТОПАНИН!СОЦА ЗА ТОВА ФАЛИРА!!!ВСЕКИ КРАДЕШЕ!!!30 ГОДИНИ НЕ МОГА ДА НАУЧА ХОРАТА,ЧЕ И ЕДИН ЛИСТ А4 И ЕДНА НЕИЗГАСЕНА ЛАМПА И
ЕДНА КАПЕЩА ЧЕШМА,СТРУВАТ ПАРИ!!!
ТИ МОЖЕШ ДА ПРОДЪЛЖИШ И ЩЕ СЕ УБЕДИШ,ЧЕ ПОВРЕДАТА НИ Е ОГРОМНА И СЕ НАДЯВАМ НА ДЕЦАТА НА ПРАПРАВНУЦИТЕ НИ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2177442
Постинги: 1540
Коментари: 4204
Гласове: 7487
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол