Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2020 20:19 - За киното...
Автор: emikelangello Категория: Изкуство   
Прочетен: 891 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понякога, когато се уморя от всякакви изпразнени от съдържание разговори с живите, си спомням, че съм един рядко облагодетелстван човек, понеже, за разлика от повечето хора, в главата си имам на разположение цяла тайфа Апостоли, с които мога да си говоря по конкретни теми, от определени области, които ме вълнуват. Имам Апостол на литературата, Апостол на музиката и дори Апостол на футбола. С някои от тях сме в прекрасни взаимоотношения, с други не се разбираме много, защото ме смятат за досадник, което пък, ме изважда от равновесие, защото,... В крайна сметка за какво са ми, след като отказват да си говорим?

Ето, Апостолът на киното например, е пред уволнение. Досега не съм уволнявал никого, но може би е добре да го направя, за да им взема страха, така да се каже. Но пък, ако им взема страха, какви апостоли ще бъдат? Ясно е какви - страхливи. А страхливецът не може да бъде никакъв апостол. Ама никакъв - дори и на страха!

Но да се върнем към конкретиката. Вчера отново бях затънал в тежки размисли по един стар въпрос, затова привиках този:

- Апостоле на киното, покажи се... Апостоле на киното, чу...

- Какво има, досаднико? - отвърна Апостолът на киното, който, за разлика от останалите Апостоли, доста прилича на джина на Аладин.

- Слушай, забранявам ти да ми говориш така. Чуваш ли?... Забранявам ти да...

- Добре, добре, казвай защо ме викаш.

- Имам един въпрос към теб.

- Ох, моля те, не отново ОНЗИ въпрос.

- Искам да те питам ...

- Не, наистина, от сърце те умоля...

-... какво е "кино"?

-Добре! Това си го изпроси сам! Киното е годарозутарковскибергмантарфелинигринауейкуросавалинчфасб...

- Не, не, не... Отказвам за пореден път да слушам как изброяваш имената на петдесет режисьори и заглавията на двеста филма. Искам конкретен отговор на този конкретен въпрос, който ти си длъжен да знаеш, в ролята си на един от моите лични Апостоли. Та, в ролята ти на такъв, те питам: какво е "кино"?

- Вече не знам, брат. Питай Дзига Вертов.  




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emikelangello
Категория: Изкуство
Прочетен: 181859
Постинги: 70
Коментари: 111
Гласове: 5831