Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2020 21:55 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 848 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 08.06.2020 11:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В България последните 6-часа от работното време изтичат най-бавно. Залегнали на нисък старт, всички чакат шефа първи да си тръгне. Днес бях втори. Не му е убаво да го преварват.   ;))

По традиция с влизането, джвак 50мл уиски на сухо за обеззаразяване, и докато издишвам кълба огньове, мия на едно сапунисани ръце, домати и зелен лук. Следва спешъл подготовка за сериала. Само че днес ... изненада.
Докато разфасовам доматите, при мен идва малката щерка и започва с днешните издънки /обикновено е весело/. Между дрънканиците, схващам че ми обяснява как е сбъркала класа и вместо на десети, днес е преподавала онлайн на девети клас. Рекох си, това ме кръщава. На 15години учи два езика в училище и немски в къщи, балет, езда и ... нещо не се вързва. В рода имаме учители. Оказа се че дядо и бил неразположен, и наша Мара решила да си уплътни часовете докато я учат ... да замести дядо си онлайн и да преподава практика.
... Само дето е сбъркала и вместо на десетите  класове е преподавала на деветите. Тя е израсла в тази среда и го умее, въпреки че няма години и образование за квалификация, а тепърва цялата ни образователна система се самоизучи безплатно на онлайн обучение. С което си го ... е, лиши от дървените ваканции.

Което обаче ме замисли, за нивото на контрола. И как всеки може да влияе на децата без никой висшестоящ да поеме отговорността?!




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2153057
Постинги: 1532
Коментари: 4202
Гласове: 7460
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол