Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2020 23:34 - За жалост
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 899 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ”... Дарявам по 100€ за африка, всяка БГ коледа...”.

А оригинала е тук:
”...
. milady - ...оффф,остана, да чакам и Фльорка, акъл да ми дава за "дарение"..
23:15 аз да не съм тъ..сервизотьорка,да прося по 20€
от краля на Ауто-Сервиза ..
аз съм Фирмаджийка от..многоо отдавна..такъв ми е манталитета.на "имаща"..
"даваща", на "добра клиентка"...
да давам ли отчет?

от 5-6 г, по 100€ дарявам по сметка, for Africa s children./Aerzte ohne Grenze,,
за БГ Коледа, когато се сетя, по 50€..
за дрехи и храна, редовно..това е условен рефлекс тук../също и в България..”



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valdor1355 - Юлия "фирмаджийката" и ...
04.01.2020 23:41
Юлия "фирмаджийката" и Гого компютърният бог се спукват кой да лъже повече. :-о Но нищо- лаф за масовка в платформата да става. :))
цитирай
2. zax - https://www.youtube.com/watch?v=CxL8xZJMJJ8&feature=youtu.be
04.01.2020 23:42
... интересно ми стана и за дрешките, какви? За деца или пенсионери.
цитирай
3. valdor1355 - Какво чета при Хлори: 8. ...
05.01.2020 00:13
Какво чета при Хлори:



8. milady - ами..нали, социални контакти..търсиш..
04.01 22:24

разбира се, че чета! шо за въпрос..
аз, чета 10п повече от теб...поне 10!! затова, и пиша тоолковааа..
или може би, 25..и,не съм тук за глупавите ви обиколки аз блокето..
аз, давам по някой лев, моите деца, и те така..
/за дрехи и храна, не го слагам в сметката..това е рефлекс, ако ме разбираш..
това им идва отвътре, не съм ги учила ..нарочно..
ние, не понасяме..уроци в моето семейство )

аз даже..бягах редоввноо от час, особено в петък.задължително
такива работи..а сега ти предлагам, да напишеш по едно лс..
на твоите многоо приятели в блогето..да не се скатават...
хубава вечер..Елицо..

Този коментар на Юлия ще го ползвам за доказателствена част, че тя нищо и на никого не дарява. Първо: Ако някой може да чете (10п повече или цели 25п) от някой, който все пак чете, но няма време, за да чете колкото му се иска, то първият чете по цял ден. Това от своя страна означава, че той ( първият) е напълно безработен. Защо безработен, а не фирмаджия ли? Ами защото " фирмаджия", който чете по цял ден е тотален оксиморон. И по половин ден не може да чете. Най- много, но наистина най- много половин до един час на 24 часа. От тук изваждам заключението, че авторката на коментара има време, понеже е на социални помощи. Със социални помощи дарения съм чувала, че не могат да се правят. Но може да и е останала някоя овехтяла блузка с животински принт и да е хапнала боя когато е тръгнала да я подарява на малко ромче от нейното село.
цитирай
4. zax - Разсмя ме. :)))Ето виждате ли ...
05.01.2020 18:56
Разсмя ме. :)))
Ето виждате ли деца, който не 'оди на училище колко правописни и асоциативни грешки допуска.

Няма да обсъждам всяка, а хита за вечерта. На езика на българските стюардеси - вместо да напишеш общоприетото 10х, 20х,50х.... се пише 10п, 20п, 50п.

Допитах се до известен езиковед от БАН и отговора му бе че явно по презумпция вместо знак "х" заменя знака за умножение, се използва буквата "п" като съкращение на същата математическа операция /пО/.
Мили дечица, не учете за сервитьорка или още повече... стюардеси. Животът не е толкова кратък.
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2184383
Постинги: 1541
Коментари: 4204
Гласове: 7490
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол