Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2018 00:56 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 2297 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 23.12.2018 00:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.
Днес видях пост на Гогото /умното/ писан по мой адрес и щях да се изплюя, но си дадох сметка че по-голямо от полу-идиот е единствено кръглият идиот. А аз съм далеч от тази категория, и както всички са забелязали не съм и заобиколен от  подобните нему безмозъчни клакьори.
Все пак за да те кацат мухите, трябва да миришеш и винаги да си топло. Е, и тук се различаваме - нито се само коментирам,нито се помпя.Смятам че акъла ми е далеч зад тези граници. Всъщност, явно споменатите осъзнават интелектуалната си немощност да над скочат собствените си. 

Весели празници на всички. 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Скоро не беше го правил.
23.12.2018 01:44
Имам предвид да се припознаваш в персонаж при мен.
Драги, никога не си ми бил тръпка да те чета, просто защото няма нещо интересно, което да ми предложиш.
Камо ли пък нещо, което да науча от теб.
(В този ред на мисли: Защо сподели Знанието по отношение на помпането, което отречи, че в прав текст поиска от мен и ти го дадох, с други? Ти да се направиш на знаещ, а на тях да им гледаме сега физиономията постоянно на "първа" ли?)

Както и да е, ...
Напиращият релевантен (и ноторен - и ноторен) въпрос е: КОЙ Е ТОЗИ ПОСТИНГ, ПИСАН ОТ МЕН ПО ТВОЙ АДРЕС?
Кой бе, пич?
Защото такъв НЯМА!

Весели празници персонално ти желая.
И проумей: БЕЗИНТЕРЕСЕН СИ МИ.
Винаги си ми бил.
Аз явно уви не, щом надничаш постоянно при мен.
цитирай
2. radostinalassa - Към кои те е сложил?
27.12.2018 20:10
Мене вечно ме поучава, а самият той е недоучил.
Исках да кажа, че е добре, че С. Паси не е собственик на медията. Раздават пари на някои да ме оборват. Но истината сама се доказва.
цитирай
3. zax - Мене вечно ме поучава, а самият той е ...
27.12.2018 21:50
radostinalassa написа:
Мене вечно ме поучава, а самият той е недоучил.
Исках да кажа, че е добре, че С. Паси не е собственик на медията. Раздават пари на някои да ме оборват. Но истината сама се доказва.

Въх, пишлигара му такъф.
А на мен пари не дава - тоз евнух!
:)
цитирай
4. radostinalassa - Не е С. Паси
27.12.2018 22:02
Но и ти си прав, по такива критерии ги избират. Но защо ти са пари, нали нямаме ензими и не трябва да ядем.
цитирай
5. zax - Ако знаеш на какви електричките под ...
01.01.2019 19:06
Ако знаеш на какви електричките под вода попаднах.... идеите бъкат ли бъкат.

Честита Нова година, живот късмет и здраве. ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2168906
Постинги: 1540
Коментари: 4204
Гласове: 7486
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол