Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2018 13:51 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 1991 Коментари: 7 Гласове:
6

Последна промяна: 18.01.2018 15:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Как превърнах удоволствието в пари. - I

 

Преди две три години си бях измислил система за „търкане на печалби“, ако ви каже някой че е удоволствие да търкаш като замаян над 400-500 талона .... не му вярвайте. Това е труд който не е за всеки, или поне не за мен. В началото купувах тестета с поредни по номер талони и шанс 3,6 към 1 с кафе в колата слизах до морето и търках-търках. След това се връщах при дистрибутора и с печалбата купувах нови, и така по няколко пъти на ден. После се изхитрих и направих бригада в къщи да търкат всички, щото тия пари дето ще дойдат няма да са само за мен я. За месец бях превъртял над 1900лв а голямата печалба така и не идваше. По това време от една от рекламите в нета бях попаднал на сайта на един пич който застанал на снимката до червено ферари обясняваше как се печели най-сигурно от рулетка. Обясняваше логично, но нещо от вътре казваше „а бе не е баш така“, и си остана с уважението към труда че е изписал толкоз нещо. След няколко месеца обаче се сетих за него и реших да си направя една екселска таблица ей-така, за да видя колко е вярно това което обяснява и къде му се крашва теорията. Въпреки че не съм привърженик на всякакъв вид офис пакети се хванах и с няколко формули за по-лесни пре изчисления разнищих и разчекнах цялата теория и .... се оказа вярна.

В основата си тя е създадена винаги да печелиш – при залог от един лев колкото и да губиш, винаги на края да печелиш един отгоре. Изричното условие е с нея да се играе само на „черно/червено“ или на „четни/нечетни“ тоест на игри в които шансът е 50:50. Тук програмистите първи ще направят аналогия с примера който ще дам.

Имаш 1000лв., след всяко залагане което губиш в следващия залог умножаваш по 2 предходния. И ако на първия си заложил един лев, сумата всеки следваш е предходния х2 – колкото и да си губил, в момента в който спечелиш си един лев „отгоре“. Как става ли, например в 5-тото теглене от таблицата плащаш 16лв но преди това си дал и 8+4+2+1 или общо си дал на банката 31лв а гарантираната печалба е 32 - разликата е 1лв. който задължително прибираш. ;)

image


При така оформена системата беше логично да е изцяло печеливша но имаше два недостатъка:

Първия е че на всяка серия /нека така наречем всички тегления между първия и последния залог включително с тях, които са не печеливши/, независимо колко е дълга накрая печелиш само един лев. Естествено това е по-добре от колкото да губиш. За това вмъкнах една добавка която е с произволна стойност но фиксиран размер за през цялата серия, и се прибавя към залога независимо какъв е той. Например 1,80

image

Тук вече печалбите са по-големи но отново гарантирани. За експериментаторите които първо проверяват съм качил таблицата в която могат да проиграят различни комбинации тук:

https://cloud.mail.ru/public/3qVx/qrWSnpMzE

 

Сега някои ще питат „а кой е втория недостатък“. Може би вече сте забелязали че след деветото залагане стойностите на моментния остатък са отрицателни. Това означава че ако заложите на „черно“ и ви пуснат една дълга серия от „червени“ при обща сума в джеба 1000лв ще устискате до 9-тата загуба и няма да можете да продължите като ще се простите с 257,80лв. В случая има изход – играйте с примерно 10000лв., но заслужава ли си?

Никой не дава пари просто ей така, и както вие искате да изшмекерувате за да спечелите, така и този чиято е масата, ще иска да направи същото. Тоест, каквито и числа да си намисляте срещу вас винаги ще е вероятноста + желанието му да загубите .... 2 срещу 1.

Освен ако ..... не играете толкова срещу вероятността, а атакувате системата. В момента за около час на ден средно си докарвам по 100-ина лв привечер излегнат пред телевизора и вече съм забравил какво е да се притесняваш от загубите но не мислете че винаги е било така. И аз като много други започнах с редовни загуби, но видях грешките си и сега съм повече от доволен.

 

 

 

 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Леле, замая ми се кафата от цифри ...
18.01.2018 15:32
Леле, замая ми се кафата от цифри ))
Браво за разбирането и за упорството и за печалбите!
Аз нямам нито едно от трите, засега. Казвам засега.
Защото съм като човека от оня виц, дето редовно молил Бога за печалба от лотарията.
Накрая чул глас от Небето: Дай ми шанс, де, пусни поне едно билетче..
Аз не пускам, ала шансът да почна е 50:50...
Поздрави!
цитирай
2. zax - То имаше и друг, за оня дето след м...
18.01.2018 15:43
То имаше и друг, за оня дето след много молитви накрая му сложил торба пари на моста по който всеки ден минавал а той взел че ги подминал ... :)))
цитирай
3. vesever - Е, да, някои хора са заплеси. И аз ...
18.01.2018 17:01
Е, да, някои хора са заплеси. И аз напоследък съм станала много разсеяна, трябва повече да се оглеждам...
Сънувах, че намерих огромна пачка с пари, чисто нови, и бяха все по 100.
Някои сънища си ги тълкувам, но този не успях и не знам какво значи да сънуваш, че намираш пари. Дано да е на печалба :)
А може би е време да пусна фиш от тотото...
цитирай
4. zax - За тотото. . . само оня глухия горе и ...
18.01.2018 18:30
За тотото... само оня глухия горе и късмета на начинаещия може да ти помогне. Но не пречи да опиташ. :)
цитирай
5. vesever - Знам ли, мога да опитам от всичко. ...
18.01.2018 19:47
Знам ли, мога да опитам от всичко. Тук има всякакви варианти, и от онези цветните билетчета, дето се търкат...все нещо ще пробвам, да видим.
Ето ти малко смях, ако си в настроение, попаднах случайно и вече се притеснявам, че ще ми излязат бръчки от смях ))
https://www.youtube.com/watch?v=o6T6IeZssTM
цитирай
6. mt46 - А
18.01.2018 21:05
аз всеки ден печеля, защото не играя... :)
цитирай
7. zax - Играеш на твърдо, а? :))
19.01.2018 02:20
Играеш на твърдо, а?
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2153806
Постинги: 1533
Коментари: 4202
Гласове: 7465
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол