Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2017 22:28 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 2224 Коментари: 11 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В кръжока по орална гимнастика и днес преживят Zax. 
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/09/03/ydba.1565203

Днес отново се упражняват в усфиркване като ми правят пиар със сфирки. Редовните участващи старфорлайне и куртанка която, както вече всички знаят неколкократно първия потвърди че е профил създаден от него и редовно влиза в него като у дома си. Та куртанкин отново влезе в действие с голям език като както се вижда от коментарите, това безлично, без именно и без лико човече /каквото се вижда от профила/, има претенции относно визията ми и отново чрез него показа какво се крие зад маската. Сигурно обаче е едно, всеки който не се срамува от външния си вид го излага на показ, но Куртанка - не. 
Защо?! 








Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Ам, аз не влизам по такива места, ...
04.09.2017 08:19
Ам, аз не влизам по такива места, надниквам си само при приятелите да си кажем по някоя добра дума и това е.
Има една песничка от преди години, много свежарска, не знам дали ги харесваш тез' образи, мен ме кефеха.
Асоциативно ти я пращам в неделя сутрин.
А, то било понеделник - честно, аз съм решила днес да е неделя :))
https://www.youtube.com/watch?v=-odnJZIyc2g
цитирай
2. zax - То и аз не влизам но наглеца идва и ми ...
04.09.2017 09:27
То и аз не влизам но наглеца идва и ми пише едни коментари да му се чуди човек на наглоста с която освен че лъже зад гърба ми и ръси глупости по мой адрес, идва и на мен да ми ги говори - ти поне го познаваш, прецени колко лъжи има в този му коментар който съм го спрял. Говори за профили които няма от години, виж и линковете които е посочил малоумника, къде се е видял в тях, че и се смята за нещо което си заслужава да се пише. Само напъните са му големи на това човече, то и за това такива миризливи ражда.
:)))



цитирай
3. zax - 02.09 11:33 - от: starforlife За постинг: :)
04.09.2017 09:39
Естествено, че мога да ти говоря за морал!
Най-малкото защото ти не ме познаваш (в Реала) и няма как да знаеш моите морални качества, които не мисли, че се оглеждат в блог.бг.
Освен това: Аз никога не плюх по някого, отнемайки му възможността да се изказва под думите ми, а това е типично твое поведение.
Разбирам, че страдаш от комплекси, но по-"страшното" според мен е, че си вярваш и се имаш за такъв, за какъвто се мислиш (не ти в технологично отношение - не ти по отношение на морала).
Или логиката ми куца?
Е, да - неграмотник като теб, който се е опивал явно от блогова слава, срутила се и то не заради мен - е естествено да заеме друга позиция, но самите изяви го показват бре, Закси.
Например: Защо си деактивирал куп постинги от преди уж "първия" ти в момента и под този ти НИК? Защото се вижда, че си творил паралелно и с f873, и с key5 (да не споменавам други, женски дори) ли?
Хората не са глупави (като теб, Закс) и събират 2 и 2.
Само лицемерките (които се въртят около теб), се правят, че не виждат очевадни Истини.
Но то е именно защото са лицемерки! А това примесено и с обстоятелството да не ме харесват, защото съм ги отхвърлил в един или друг аспект...
Ма какво ли си губя времето с комплексар, който например на този мой постинг (изобщо ненасочен към теб, тъпчоо, но щом си го приел така...):
http://starforlife/lichni-dnevnici/2016/07/07/lesna-proverka-za-pylniia-i-kratyk-chlen-v-bylgarskiia-ezik.1462992
отговаря с два r jf от кретенски по-кретенски - ето, виж се:
http://zax/zabavlenie/2016/07/07/ot-bibliotekar-nalym-ne-stava-i-ot-kojata-mu-kolan.1463099
http://zax/zabavlenie/2016/07/08/pylen-chlen-i-kak-se-lekuva.1463133
И понеже аз "съм" неморален - в такива случаи питам: Има ли резон в мисълта ми, че тези кретении са провокирани от моя (исках да кажа - от комплекса ти, че някои се занимава с твоята неграмотност), който не може да се отрече, че е полезен?
И понеже ти "си" морален - и няма да отговориш, и няма да допуснеш този коментар.
цитирай
4. vesever - Ще ти кажа моята принципна филос...
04.09.2017 10:03
Ще ти кажа моята принципна философия:
След като видя, че с даден човек няма как да се разберем, особено когато иде реч за агресивни и злобни хора, игнорирам и дори да продължава да ми досажда /както напр. психичноболната баба /казвам баба, защото е по-възрастна от майка ми, не за друго/, единствено игнор, и трия без дори да си правя труда да й чета дивотиите. Все едно не съществува. Да се напъва колкото иска и още толкова )))
Ако някой злобее, то си е за негова сметка, на нас какво ни е - ние сме си същите и животът си тече.
Апропо, не виждам нищо недобро във вида ти, можеш един каскет да сложиш само, и малко да си го накривиш ;)))
За каскета става дума, де!
Инак, на мен приятели ми казват, че чели някъде, че някакви ме обсъждали, и ръсели лъжи по мой адрес, то пак за психичноболната иде реч, ама то от завист и злоба човек явно издивява, и го разяжда отвътре...
Нито искам да знам, нито ме интересува, това са си някакви халюцинации в нечий болен мозък, нима трябва да се ангажираме с такива - да си говорят - който няма собствен живот, обсъжда другите.
Ей, ше скачам с бънджи, ако не се появя, значи съм отлетяла при ангелите ;)))
Мечтая да скоча и от Аспаруховия мост някой ден - магия неземна, брат!
цитирай
5. zax - Виж сега ти който се представяш за ...
04.09.2017 10:06
Виж сега ти който се представяш за някакво Гого - когато говориш нормално ти пускам коментарите, когато плюеш те сиктирдосвам, и това е нормално ... Не го ли правя от години, м? Не си нищо повече от всеки друг, напротив. Сега си само едно злобно човече което освен анимации и интриги друго не умее .... дори и да лъжеш не умееш /за това те хващам/. Вчера писа от профила си на кортана че си на 45г., на по-млада ли се правиш вече или не си знаеш годинките? ;))

Няма да допусна нито един коментар в който има поне една лъжа или плювня - това да е ясно не само на теб.
Другите сами да преценят защо не пееш тук!
цитирай
6. vesever - П. П. Мисля също, че не дължиш обя...
04.09.2017 10:15
П. П. Мисля също, че не дължиш обяснение никому, кой каквото иска да си мисли за теб!
цитирай
7. zax - 4.
04.09.2017 10:26
Не скачай от Аспаруховия мост, в момента нещо не е както трябва! Вчера бях под него за риба, един "скачок" над 100кг като скочи и се потопи почти до коленете, ще се удави за едното нищо /повечето викат докато падат/. След него една девойка с твоето телосложение скочи .... не стигна до водата но ластика я изстреля нагоре и почти щеше да се удари отдолу на бетонното платно на пътя от което скачат. Нещо им е разцентровано и дано не стане някой сакатлък.
цитирай
8. zax - А за каскета. . . още ми е рано, ще ме ...
04.09.2017 10:41
А за каскета ... още ми е рано, ще ме състари. А и на тези буйни и дълги коси които сега съм отпрал каскет не им върви. Първото впечатление винаги лъже, особено когато си видял някой току-що подстриган. ;)))
цитирай
9. vesever - Изглеждаше ми стабилен този мост, ...
04.09.2017 11:36
Изглеждаше ми стабилен този мост, редовно минаваме по него...но щом има проблеми, ше намеря друг мост, за начало може Стамболовия, той е супер малък, като загрявка...
Дядото на един приятел минал под него мост със самолет, в средата на миналия век, заради жена, за да й докаже, че я обича, ти представяш ли си, че светът е пълен с луди глави :)))

А буйните коси при всички положения са по-добри, и моите са буйни, като разплетена дамаджана /подсказват интензивна мозъчна дейност ;))))
Знаеш ли защо индианците носят дълги коси?
Правили са изследване и са установили /учените де, не индианците/, че косата всъщност е "жив" орган и хората с дълги коси са по-сензитивни и интуитивни от късокосите. И наистина има нещо такова. Да не говорим за по-добрата визия и привлекателност на дългата коса пред късата.
Днес превеждам медицински документи и ще изнеса цяла лекция, нямам спирка ))))
цитирай
10. zax - Моста е стабилен. . . . сегашния л...
04.09.2017 13:58
Моста е стабилен .... сегашния ластик май не е до изкусурен.
Това за индианците не го знаех, както ти за перата на главата им. Например че за всяко боднато перо отзад се по явява по едно и на главата. Познавам тук един който с гордост иска да го наричат "Вожд", според перата. ;))))
цитирай
11. vesever - Е да де, щото много ми прегря кафата ...
04.09.2017 15:32
Е да де, щото много ми прегря кафата днес, та не съм разбрала за моста. Грандиозен си е, много го харесвам, особено нощем, като свети ))))
Не съм знаела, наистина, че им поникват пера по главите на индианците ))...значи, ако някой път се появя цялата в пера, да се не чудите, то аз съм от младите индианци, сигурно при възрастните вече има пера ))
Ами, аз не приемам вождове, сама съм си и вожд, и индианец - така е супер яко ))))
:ррр
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2186726
Постинги: 1541
Коментари: 4204
Гласове: 7490
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол