Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2017 20:53 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 2636 Коментари: 15 Гласове:
5



 Цикличноста на кретениите в блога.бг няма да спрат докато периодичното активиране и анонсиране на стари, да не кажем...пословични или легендарни профили зад които стоят едни и същи прости К,  не престане. 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Напълно съм съгласна с теб!
01.09.2017 21:05
Анке ,драсти ,калпазанкеи ,идва ли ти наум с кого тръгваш на война
още се чудя, какво наказание, да ти измисля..
макар, че ти си предостатъчно наказана от Живота
може пък и да ти дойдем на гости с жоро..
само, да не избягаш като тишката ..
бил в командировка...
толкова си грозна, тъпа и нещастна..патка..
аз не съм ти..виновна, селска пуйке..
лично ще си поговорим, очи в очи..
то, не е както в анонимното блог бе ге, кокошке..
и пак..се оплачи...
не се учудвам на още плиткоумни реакции ..
Изпратено: 17:54 От: milady
Изтрий | Отговор
цитирай
2. zax - Баси, отврат!!!
01.09.2017 21:43
Баси, отврат!!!
цитирай
3. anin - Кажи ми,
01.09.2017 21:49
zax написа:
Баси, отврат!!!

Това нормално ли е?!
цитирай
4. zax - Не, не е нормална отврат. Не смятам ...
01.09.2017 22:35
Не, не е нормална отврат.
Не смятам да го коментирам.
цитирай
5. vesever - Ахой, приятели! Да си гледаме ...
01.09.2017 23:19
Ахой, приятели!
Да си гледаме живота и да не обръщаме внимание на психично болни хора, викам аз.
Предложете малко музичка, че аз съм гроги.
Да те търсят в петък вечер за работа, при това, докато си на почивка, е нечовешко и убийствено! Затова спешно имам нужда от музика ))

Закс, днес цял ден на плажа си тананикам Хару Мамбару, и на моменти доста силно си го запявам и тук-таме по някой се обръща подир мен
)))))
Живи и здрави!
Ан, не й се връзвай на глупостите, трий ги без да ги четеш, не заслужава вниманието ти. Прегръдки от мен!
цитирай
6. anin - Да,
01.09.2017 23:26
zax написа:
Не, не е нормална отврат.
Не смятам да го коментирам.

И аз така :)
цитирай
7. starforlife - Държа да отбележа:
02.09.2017 02:03
явно като ЛС Юлия написа:
Анке ,драсти ,калпазанкеи ,идва ли ти наум с кого тръгваш на война
още се чудя, какво наказание, да ти измисля..
макар, че ти си предостатъчно наказана от Живота
може пък и да ти дойдем на гости с жоро..
само, да не избягаш като тишката ..
бил в командировка...
толкова си грозна, тъпа и нещастна..патка..
аз не съм ти..виновна, селска пуйке..
лично ще си поговорим, очи в очи..
то, не е както в анонимното блог бе ге, кокошке..
и пак..се оплачи...
не се учудвам на още плиткоумни реакции ..
Изпратено: 17:54 От: milady

Та държа да отбележа, че от тук научавам за това ЛС и нямам нищо общо с него!
Не бих отделил време за посещение на въпросната. Просто не виждам нито смисъла - нито да си заслужава и 5 мин. от времето ми.

А сега, Закс, ако имаш маалко от малко от морала, за който твърдиш - ще допуснеш този мой коментар.
В противен случай оправдаваш мои твърдения, че си падаш по интригата.

Георги Стоименов
цитирай
8. zax - 5.
02.09.2017 08:40
По тихо я пей .. Хару Мамбару че има едни дето за награда
ти носят риза.... с дълги ръкави. :)
цитирай
9. zax - 6.
02.09.2017 08:41
:)
цитирай
10. zax - 7.
02.09.2017 08:46
Ти ли ми говориш за морал???
Днес удари Джакпота, но всеки ден не е бабин ден. Не си изнасилвай късмета.
:)))
цитирай
11. tikoev - Сама си говори, сам си отговаря. . . . ...
02.09.2017 09:02
Сама си говори, сам си отговаря....Старо куче медалист е Жорката - на старта първо тръгва, на финала последно пристига! :)))))))))))
цитирай
12. anin - Мерси за уточнението!
02.09.2017 15:33
starforlife написа:
явно като ЛС Юлия написа:
Анке ,драсти ,калпазанкеи ,идва ли ти наум с кого тръгваш на война
още се чудя, какво наказание, да ти измисля..
макар, че ти си предостатъчно наказана от Живота
може пък и да ти дойдем на гости с жоро..
само, да не избягаш като тишката ..
бил в командировка...
толкова си грозна, тъпа и нещастна..патка..
аз не съм ти..виновна, селска пуйке..
лично ще си поговорим, очи в очи..
то, не е както в анонимното блог бе ге, кокошке..
и пак..се оплачи...
не се учудвам на още плиткоумни реакции ..
Изпратено: 17:54 От: milady

Та държа да отбележа, че от тук научавам за това ЛС и нямам нищо общо с него!
Не бих отделил време за посещение на въпросната. Просто не виждам нито смисъла - нито да си заслужава и 5 мин. от времето ми.

А сега, Закс, ако имаш маалко от малко от морала, за който твърдиш - ще допуснеш този мой коментар.
В противен случай оправдаваш мои твърдения, че си падаш по интригата.

Георги Стоименов

Аз съм на същото мнение, че нямаме какво да си кажем,
нито с теб, нито с г-жа Юлия, не желая да ви познавам,
не ми допадате, аз на вас също, така, че всеки по пътя си...
цитирай
13. starforlife - Виж сега, Анета...
02.09.2017 18:00
anin написа:
Мерси за уточнението!
Аз съм на същото мнение, че нямаме какво да си кажем,
нито с теб, нито с г-жа Юлия, не желая да ви познавам,
не ми допадате, аз на вас също, така, че всеки по пътя си...

Не те харесвам, ДА!
Защото ти не си искрен човек!
Едва ли ще признаеш и пред себе си, но както преди повече от 4 години, така и сега първа ти започна да пишеш ехидни и подигравателни подмятания по мой адрес!
Тогава те цитирах по име, ГСМ, месторабота...
А сега ти казвам, че реша ли - ще посетя и проведа разговор с шефовете ти!
Просто не участвам в никакви задруги не само тук, а където и да е.
Реша ли го аз - ще го направя аз. Сам.
Видя как постъпих с Тикоев...
Така, че СПРИ с подмятанията по мой адрес: нито си интересна, нито ми влияеш.
Най-много да се срещнем искаш или не - друго няма да провокираш.
И срещата ни няма да е приятна за теб!

Георги Стоименов
цитирай
14. zax - Анке, драсти, калпазанкеи, идва ли ...
02.09.2017 18:23
anin написа:
Анке ,драсти ,калпазанкеи ,идва ли ти наум с кого тръгваш на война
още се чудя, какво наказание, да ти измисля..
макар, че ти си предостатъчно наказана от Живота
може пък и да ти дойдем на гости с жоро..
само, да не избягаш като тишката ..
бил в командировка...
толкова си грозна, тъпа и нещастна..патка..
аз не съм ти..виновна, селска пуйке..
лично ще си поговорим, очи в очи..
то, не е както в анонимното блог бе ге, кокошке..
и пак..се оплачи...
не се учудвам на още плиткоумни реакции ..
Изпратено: 17:54 От: milady
Изтрий | Отговор

_____________

"... може пък и да ти дойдем на гости с жоро.."

Кой излъга повече, milady или пак ти!

цитирай
15. anin - Закси,
02.09.2017 19:18
Единственият начин да се "разбере" човек с такъв типаж хора е, просто да "забрави, че ги има", друг начин няма... :)


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2183764
Постинги: 1541
Коментари: 4204
Гласове: 7490
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол