Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2017 15:54 - Мастор-кучето ;)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 3178 Коментари: 22 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   За разлика от други които по 26 часа висят в нета и дали от скука, дали поради факта че по разбираеми причини почти никой не ги посещава се самокоментират от различните си профили за да правят впечатление че са много "вървежни", не се нуждая от реклама. Някой решил да ме предизвиква че и условия поставя, някакви срокове залага - иначе щял да си изтрива поста. Нито съм го карал да пише нито да го трие нито да ме чете, през *я ми че и оттатък. Все пак не аз скачам от клон на клон и да крещя "Аз съм маймуна!", нямам нужда да  се доказвам. Въпреки всичко днес реших да ви покажа последните 10-ина дни с какво се занимавах защото блогъра starforline се опитва да вменява неистини всеки път когато разбрал-недоразбрал си отвори голямата уста - какъвто е и последния му пост! Смисъла на гиф от видео не е да гледаш цял филм на картинка, но ..... толкоз може, толкоз му е. :)
    Всичко тръгна от една идея за лека промяна на тоалетната за деца, малко плочки и смяна на моноблока - нищо друго. Натоварен да търся майстори набързо намерих двама които да сменят щранга за водата, щеше ми се да подменят цялата инсталацията която захранва и кухнята но след като дойдоха на уречения ден и с много вайкания за няколко часа успяха да сменят само щранга и отклонението до водомера, им платих и развалихме дослука. Вечерта седяхме и обсъждахме какво ще правим по-нататък когато ми светна крушката. - Аз ще направя всичко останало, и без това съм като петниста пантера от постоянните кръвоизливи причинени от лекарствата, поне ще натоваря системата което ще се пръска сега да е. Колко му е, кривите стени ще ги изправя с няколко "майки" без да ползвам гипсокартон за да не свие и без това малкото помещение. Него ще използвам само да скрия тръбите. На мястото на сто литровия бойлер вече е предвиден 10л. защото инсталацията няма да издържи още 6kW за проточен. Управлението му ще е изнесено на три секционен ключ от който ще се управлява заедно с осветлението и вентилатора. В този ред на мисли и тази за подмяната на моноблока с нов дойде на място. След като първия ден се правих на "Канго" /чук, секач и манго - прави Канго/  намерих къртач и "лепачка" за тръбите. Пет сантиметровите панелчета се тресяха и току изплюваха по някоя арматура навън докато в тях не се оформиха каналите за тръбите и ел. инсталацията. Сетне след няколко часа с лепачка в ръка се оформи водопровода който заедно с ел. инсталацията си застанаха на мястото след като мистрията с теракола мина през тях който докато съхнеше, даде време да бъде направена металната конструкция към която бе прикован во веки веков гипсокартона.
image


image Някои тръби и с чука ги подпирах - не щат бе, не щат.  :)
  image
   След няколко дни идеята започна да се избистря на хоризонта - старите плочки на пода бяха подменени и наклона му също променен. Стените са с една идея по близо до "рязането на лентичката" но все още предстои фугирането, монтаж на мивката, бойлера, новия моноблок и осветлението.
image
Реденето на плочки не е голяма философИя, трябва само вярно око и точна ръка /всъщност това ми е за 4-ти път/, но само като хоби - също както и в програмирането, ... и всичко останало.  :))
image
image
image
Още от сега мога да ви кажа че ефекта от картината удивителен, дали си прав или седнал е все едно че си на моста и ... . ;)))
    За днес това стига, starforline - това оправдателна причина ли е известно време да не пиша постове, м???






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Браво!
01.08.2017 16:12
Много добре се справяш, успех!
цитирай
2. zax - Нали, и аз си го харесвам :)
01.08.2017 16:19
Нали, и аз си го харесвам :)
цитирай
3. krassko - Успех на майстора :)
01.08.2017 19:03
цитирай
4. zax - Мерси-мерси :)
01.08.2017 20:17
Мерси-мерси
:)
цитирай
5. anin - Мое мнение
02.08.2017 13:58
Гогича вместо да се кара с модератора, че му изтрил поста, трябва да го почерпи, защото така възбуди интерес към себе си, и много блогери се отзоваха на жалването му, станаха му съпричастни, има дебати, а той обича това...))
цитирай
6. vesever - Майстор си! Изглежда луксозно, а ...
02.08.2017 15:02
Майстор си! Изглежда луксозно, а това с моста - супер идея!
Преди 4 години си налепих плочките в моята баня, не са така майсторски налепени и са доста по-прости...обаче съседът ми, чичо Пеньо, като ги видя, каза, че все едно майстор ги е лепил /при което супер ми се вдигна самочувствието/. :)
Мечтая за морско дъно в банята ми, ако има такива плочки, които да показват морско дъно, бих била много щастлива да си налепя....

цитирай
7. zax - Гогича вместо да се кара с модера...
02.08.2017 22:47
anin написа:
Гогича вместо да се кара с модератора, че му изтрил поста, трябва да го почерпи, защото така възбуди интерес към себе си, и много блогери се отзоваха на жалването му, станаха му съпричастни, има дебати, а той обича това...))


На лъжец не вярвам! Ако след като модераторите му изтрият поста той сам може да го възстанови .... това говори много - а още повече когато не е за първи път.
А относно отзовалите се - някои от тях са негови профили, дори и милейдито е писала за сириус и някои други.
В интелектуалната си примка още не се е намерил този който да ме обеси. :)
цитирай
8. zax - https://www.wanderersdiaries.com/wp-content/uploads/2016/11/ocean-world-bangkok-1-1.jpeg
02.08.2017 23:06
vesever написа:
Майстор си! Изглежда луксозно, а това с моста - супер идея!
Преди 4 години си налепих плочките в моята баня, не са така майсторски налепени и са доста по-прости...обаче съседът ми, чичо Пеньо, като ги видя, каза, че все едно майстор ги е лепил /при което супер ми се вдигна самочувствието/. :)
Мечтая за морско дъно в банята ми, ако има такива плочки, които да показват морско дъно, бих била много щастлива да си налепя....



Не го прави, "Ocean World" в Bangkok е на три или четири нива, Още на първото има една ниша по която вървиш по осветен от водата под него стъклен под и гледаш аквариумчета по стените докато в някакъв момент под краката ти не се появи някоя акула. тогава осъзнаваш че си стъпил на повърхността на аквариума а под теб има всякакви твари от еднометрови до ... и не знаеш дали стъклото ще издържи. Ето снимка от най-ниското ниво.


цитирай
9. vesever - Ехехе, аз такава екзотика не мога да ...
02.08.2017 23:12
Ехехе, аз такава екзотика не мога да направя, но някое скромно морско дъно, с някоя безобидна рибка, водорасли, някое мини рифче, мидички, знам ли, романтика, докато човек си взема душ, да си мечтае за морето и визията на банята да спомага ...;))
цитирай
10. saankia - божеее,ква мъка...ще остарея остарея тук .хах ха ха
02.08.2017 23:18
На лъжец не вярвам! Ако след като модераторите му изтрият поста той сам може да го възстанови .... това говори много - а още повече когато не е за първи път.
А относно отзовалите се - някои от тях са негови профили, дори и милейдито е писала за сириус и някои други.

В интелектуалната си примка още не се е намерил този който да ме обеси. :)

ама ,тук си прав, признавам, закс
кака ти..;))))
цитирай
11. zax - "9. vesever - Ехехе, аз такава ...
02.08.2017 23:29
"9. vesever - Ехехе, аз такава екзотика не мога да ...
23:12
Ехехе, аз такава екзотика не мога да направя"

.... напротив, стига ти монтирана с предпазно стъкло на пода пред тоалетната чиния 32 инчова плазма и всеки понечил да седне там .... ще вдига краката.
;)))
цитирай
12. anin - Хм,
02.08.2017 23:34
Имаме си и блогова женска акула, навърта се наоколо, внимавайте да не отхапи някой... ;))
цитирай
13. vesever - :))) Закс, не ми давай идеи, че ...
02.08.2017 23:52
:)))
Закс, не ми давай идеи, че малко ми трябва :))
Не, наистина е яко да има нещо нестандартно, и мен ме кефи ))
цитирай
14. zax - Имаме си и блогова женска акула, ...
03.08.2017 00:02
anin написа:
Имаме си и блогова женска акула, навърта се наоколо, внимавайте да не отхапи някой... ;))


До всички на борда, дигайте краката-а-а. ;)))
цитирай
15. zax - :))) Закс, не ми давай идеи, че ...
03.08.2017 00:09
vesever написа:
:)))
Закс, не ми давай идеи, че малко ми трябва :))
Не, наистина е яко да има нещо нестандартно, и мен ме кефи ))


Сакън, млъквам че палиш от раз. :)
цитирай
16. anin - Забравих,
03.08.2017 09:55
Честит нов аватар! :)
Помня, че някой не ти аресваше предния със змийското око ;)
цитирай
17. zax - Е, този никой бе видял някак си през ...
03.08.2017 10:58
Е, този никой бе видял някак си през окото че имам и зелени косми в носа :))))
цитирай
18. anin - Здрасти,
03.08.2017 21:08
Закси, този новия ти постинг от към къде се чете, че ми излиза нещо странно, някакъв изтрит постинг ли е?
цитирай
19. zax - Поста е деактивиран от автора му ...
03.08.2017 21:27
Поста е деактивиран от автора му след като го копирах, .... и леко редактирах инфото под снимката. :)
цитирай
20. anin - Ясно,
03.08.2017 21:40
zax написа:
Поста е деактивиран от автора му след като го копирах, .... и леко редактирах инфото под снимката. :)

разбрах :)
цитирай
21. anin - https://youtu.be/uCNWAap2-Ig
03.08.2017 22:21
поздравче ;))
цитирай
22. zax - Жега е. :)
03.08.2017 23:49
Жега е. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2174271
Постинги: 1540
Коментари: 4204
Гласове: 7486
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол