Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2017 22:16 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 2099 Коментари: 14 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
- На къде?
- Отивам на среща, страхотна е.
- Имаш ли снимка.
- Не.
- Да ти продам ли една?




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=qPMypN6lQU0
11.06.2017 09:09
Мухахаха. :)))))
Ето нещо забавно, за весела неделя!
цитирай
2. anin - ;)
11.06.2017 19:47
Средновековен спам през 15-ти век.
Стои принцът, чака писмо от любимата.
Три дни и три нощи чака. Пристига пощенски гълъб.
Щастливият принц развълнуван отваря писмото.
А там: "Точа мечове. Изгодно."


цитирай
3. anin - :)
11.06.2017 19:51
- Червена шапчице, какво носиш в торбичката? - попитал големият лош вълк. - Защо ли трябваше да се бръсна... - си казал дядо Коледа.


цитирай
4. anin - :D
11.06.2017 19:54
Старият хан усещайки наближаването на сетния си час, събрал синовете си в шатрата и казал на най-големия Бат-Баян:
– Вземи сине, едно копие и опитай да го счупиш!
Взел Баян копието и го счупил.
– А сега сине, вземи две копия и опитай да ги счупиш!
Взел Баян двете копия и ги счупил.
– Добре сине, а сега вземи всички останали 15 копия и опитай да ги счупиш...
Грабнал Баян 15-те копия останали във бащината шатра и... ги счупил.
- Ех, Баяне, Баяне... - промърморил стария хан.
- С тоя твой фитнес, прост ще си останеш...

цитирай
5. zax - - Как таралежите правят секс? - ...
12.06.2017 00:13
- Как таралежите правят секс?
- Внима-а-ателно.
:)
цитирай
6. vesever - Откъде ги вадите тия бисери :)))...
12.06.2017 09:27
Откъде ги вадите тия бисери :)))
Ако се сетя и аз нещо смехарско, ше напиша.
цитирай
7. vesever - Сетих се, ала не е толкова смешно ...
12.06.2017 09:35
Сетих се, ала не е толкова смешно като вашите.
Две блондинки си говорят.
Едната разправя на другата:
-Муци, пък снощи да знайш к'во ми са случи...
-К'во ма, муци!?
-Ми, както си спя в спалнята, чувам шум. Паля лампата и що да видя, няк'ъв непознат пич влязъл. Ама готин, готин ти казвам!
-И к'во, ма муцка, к'во стана?
-Е как к'во, викам му: "Ей, до два часа да си се омел от спалнята ми!"
))))))
цитирай
8. anin - :))
12.06.2017 10:04
Системен администратор отива в казармата като граничар.
Стои на пост и чува стъпки.
- Кажи паролата?
Тишина.
- Кажи паролата?
Тишина.
- Кажи паролата?
Тишина.
Автоматен откос.
- User Anonymous Access Denied.
цитирай
9. anin - ;)
12.06.2017 10:10
Един геймър умрял и го пратили в ада. След една седмица главният дявол бяга при Господ и реве:
- Какъв е този дето си ми го пратил?
Господ недоумява.
- Не мога повече, взимай го при теб!
- Защо, бе? - пита Господ
- Изби всички дяволи, обърна всички казани и пита къде е изхода за другото ниво!
цитирай
10. vesever - Анич, това последното го знаех и аз ...
12.06.2017 12:30
Анич, това последното го знаех и аз :))
-Къде е изходът към второ ниво :)))

Отвори ми "паметта" за още /поначало знам много малко вицове/.
Значи, един наркоман умира и попада на място, което му изглежда като Рая. Безкрайни поля с канабис.
Среща друг наркоман и му вика:
-Ей, братО, скивай, попаднали сме в Рая.
-Да-да! - отвръща му другият. А кибритче да имаш?! )))
цитирай
11. vesever - Последно ше ви кажа още една смешка, ...
12.06.2017 12:34
Последно ше ви кажа още една смешка, по истински случай.
В Търново, едни студенти на квартира, правиха редовно купони преди време/ иде реч за 90-те/.
И бабата, хазяйката, се обажда в полицията, щото младежите рокаджии вдигали шум.
Рекла на полицаите:
-Пият марихуана и хвърлят бутилките в реката!
)))
цитирай
12. cinderellathespy - Смях
12.06.2017 19:18
Хубавичко се посмях преди вечеря.
Утре може да дойда да метна и аз
един виц за съдии и адвокати :)))
Особено това за марихуаната много
ми хареса, Веси! :)))
Усмихната вечер от мен!

Ели
цитирай
13. anin - Хи хи
12.06.2017 22:08
vesever написа:
Последно ше ви кажа още една смешка, по истински случай.
В Търново, едни студенти на квартира, правиха редовно купони преди време/ иде реч за 90-те/.
И бабата, хазяйката, се обажда в полицията, щото младежите рокаджии вдигали шум.
Рекла на полицаите:
-Пият марихуана и хвърлят бутилките в реката!
)))

Тая баба е била с голяма компетенция ;))
цитирай
14. vesever - Еличка, давай, и аз знам един про...
13.06.2017 09:20
Еличка, давай, и аз знам един професионален виц, ей сега ще го кажа!
Значи, в едно заведение на една маса седели група работници и почнали да оглеждат прозорците и да намират кусури, че не били доизпипани както трябва нещо по пантите.
Оказало се, че тази дружина били именно специалисти за прозорци.
Предложили на собственика да постегнат дограмата, онзи се съгласил и нашите извадили инструментите и оправили прозорците. За благодарност собственикът ги почерпил със специалитета на шефа за деня.
На една съседна маса седели група преводачи. Като видели какво се случва, извадили химикалките си и предложили да поправят грешките в менюто, а в замяна да бъдат почерпени и те със специалитета на шефа ;)))

Анич, опасни са търновските баби, да знаеш!
Аз съм чуждоземка тук, опитвах да стана болярка, ала не ми се получава - шопкиня съм си по душа, и малко македонка имам, и съм си тип-топ ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2182181
Постинги: 1541
Коментари: 4204
Гласове: 7490
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол