Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2015 13:09 - Луноходче
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 1468 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 25.11.2015 13:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Самотно луноходче броди по луната и си тананика фалшиво:
I bat men.
AI, AI ...





Гласувай:
2



1. of4arsnakovalnia10 - Казах ти го вече на друго място.
25.11.2015 13:36
Тук само искам да ти рекна за "самотното" да не си внушаваш, защото това няма да промени твоята самотност.

ПС: Между другото - пея доста добре.
Очаквай /ако си съзрял вече снимките ми със синовете ми/ снимка с Принцеса Стаси - българско цигуларче, вървящо смело към "Карнеги Хол".
Такива са моите Приятелчета, НИК.
И не се срамувам да ги "покажа" на блогърите.
А ти?!
Ти кой беше, че не мога да се сетя?!
цитирай
2. zax - Тц, преди да отговоря ще копирам и другия коментар тук
25.11.2015 19:01
Защото е за този пост.

Фактът че единствения гласувал поста е от този профил само ме усмихва.
цитирай
3. zax - Това е най-дългото кодирано пос...
25.11.2015 19:08
of4arsnakovalnia10 написа:
zax написа:
Това е най-дългото кодирано послание което някога е изпращано към някой в блога. :D

Схващаш ли?!
Едно от любимите ми занимания в часовете на отмора е да кодя.
Простотии естествено - казах "в часовете на отмора".
Сериозните неща се кодят в други часове.

/но ти естествено отново не показа капацитета да го разбереш/
А "интересното" с този коментар тепърва предстои.
/ако не съм се изложил де - все пак случва ми се, макар и рядко/

Кой е cecobob?!
/риторичен въпрос/

Да ти го рекна тук, за новия ти постинг:
Допускаш една от двете грешки /щото по БЕЛ видяхме, че си слаб/:

- Или ти куца И английския и пишеш "лош" като bat, вместо bad

- Или грешиш с асоциацията. Казал съм го "shepherd", а не Батман

(но ти помисли за инфото от въпросния коментар и тепърва /още няколко дни/ наблюдавай телевизора)


цитирай
4. zax - И така, някои не са забелязали но ...
25.11.2015 19:15
И така, някои не са забелязали но последният е редактиран.

Дописан е след появата на настоящия пост!!!
цитирай
5. zax - Тук само искам да ти рекна за &quo...
25.11.2015 19:51
of4arsnakovalnia10 написа:
Тук само искам да ти рекна за "самотното" да не си внушаваш, защото това няма да промени твоята самотност.

ПС: Между другото - пея доста добре.
Очаквай /ако си съзрял вече снимките ми със синовете ми/ снимка с Принцеса Стаси - българско цигуларче, вървящо смело към "Карнеги Хол".
Такива са моите Приятелчета, НИК.
И не се срамувам да ги "покажа" на блогърите.
А ти?!
Ти кой беше, че не мога да се сетя?!


Не знам, но плюсчето е от вас и пишете постове пулверизирани от някаква параноя.
цитирай
6. zax - Това е най-дългото кодирано пос...
25.11.2015 20:30
zax написа:
of4arsnakovalnia10 написа:
zax написа:
Това е най-дългото кодирано послание което някога е изпращано към някой в блога. :D

Схващаш ли?!
Едно от любимите ми занимания в часовете на отмора е да кодя.
Простотии естествено - казах "в часовете на отмора".
Сериозните неща се кодят в други часове.

/но ти естествено отново не показа капацитета да го разбереш/
А "интересното" с този коментар тепърва предстои.
/ако не съм се изложил де - все пак случва ми се, макар и рядко/

Кой е cecobob?!
/риторичен въпрос/

Да ти го рекна тук, за новия ти постинг:
Допускаш една от двете грешки /щото по БЕЛ видяхме, че си слаб/:

- Или ти куца И английския и пишеш "лош" като bat, вместо bad

- Или грешиш с асоциацията. Казал съм го "shepherd", а не Батман

(но ти помисли за инфото от въпросния коментар и тепърва /още няколко дни/ наблюдавай телевизора)




Личен поздрав от ефката, цитирам:
Пише първосигнално и не умее да чете, за всяка тъпотия му бий шамар по врата.

:)))



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2153172
Постинги: 1532
Коментари: 4202
Гласове: 7460
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол