Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2020 23:08 - През очите ни лъчим си
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 610 Коментари: 13 Гласове:
17

Последна промяна: 28.02.2020 13:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Приблжавам те далечен,
и се вглеждам в теб,
но не търся ти очите,
а през тях проглеждам мен.

Виждам себе си във спомен,
но на чувства бледолик,
а за мене той бе златен.
и бе в очите ти открит!
-------
Кой в любов те припознва.?
А спомнниш ли го с тез очи.?
А моите пак те припознават...,
погледни..., то си личи...!

image
=======
Защо ли днес тъй го измислих.?
Поради среща със странен приятел... (Уфф. ако ги описвам и Личните ми дневници няма да повярват), имах щастието да си комуникирсм на риски и да се докосна до пролетно изпръхнала земя... начинаещите ще открехна че такава се копае най-добре с вила защото няма съпротивление и едновременно разрохква почвата...;
;)
    Отклонявам се да каже че духаше неправостоящ вятър 60 км.ч.,   А като запръска дъжд, оня напук запали огън и взе да пече шишлици... Ако това на някой говори нещо, човека е грък, с  понтийски произход, изселен с родителите си поради християнство от Турция в Грузия, където се е образовал, а сега се върнал при земята си в Гърция... Интересно как руското образование го отличава на фона на кряскащия манталитет... Та така се забавлявахме, докато "народа" пазарува, доволен че не е жергва на  телевизонния коронен нам вирусоСтрашител !!! А явно еече сме... ;)
   Добре дее... На прибиране ми домъчня за мойта градинка и чудейки се какво си мисля, се усетих че пиша същия си стих от 8.5.2018 - Очите! или "Вчера е забравеното утре!" ... (image... ) Добре че блога ми го пази... ;))
   Та за  това така резюмирах очевзрял се... :-))
-------
   За в втори път поздравявам с тази песен на Chet Faker - Gold !
   И си мисля...:
   Златни сме!
   Тъгата даже ни е златна,
   но бездомно непонятна!
   А духом бели сме лъчи,
   взрени само през очи.. ни...








Гласувай:
17



1. missana - Да се вглеждаме в себе си през очите на другите - в пряк или в преносен смисъл,
27.02.2020 23:21
означава да сменим гледната си точка. А това води винаги до открития, част от тях разбира се нелицеприятни. Оригинален стих, Лекс. Поздрави!
цитирай
2. lexparsy - Благодаря ти, че правилно потвърждаваш мислите ми Младен
28.02.2020 11:58
missana написа:
Да се вглеждаме в себе си през очите на другите - в пряк или в преносен смисъл,
означава да сменим гледната си точка. А това води винаги до открития, част от тях разбира се нелицеприятни. Оригинален стих, Лекс. Поздрави!

    С проглеждането през очите на другите може да направим неочаквана и взаимна себеоценка, но и да си спестим много излишни, а често и нараняващи ни думи и действия.
    А  какво вижда третото ни око навътре? Дали взира  повече от духът човешки, от това което вижда окото всевиждащо ни  от "Пирамидата"? Кой забрави ни очите, и кой през тях ни гледа.???
    Понеже ми е час на спомняме, се сетих за стара моя резолюция,  една от първите ми и в този блог:
    Крачките ми стъпват
    в стъпките на някой.
    Някой мислите ми е изрекъл
    и предсказал е мечтите ми.
    Кой мечтае с мой‘те мисли ?
    Кой си мисли да прекрачи ?
   Някой гледа през очите ми !
 
    Разбира се че ти пожелавам споделено очевзиране приятелю! :)
цитирай
3. lexparsy - Ако бях продължил да се мъча от време на време да одобря коментара ти Младен
28.02.2020 20:30
можеше да имам 666 небивали коментари и трябваше Чучулина да получи няколйо хиляди зачетвани напъна за си заслужа най-поетичната тройка с нея и инак бариерата на един друг прекрасен стих да бъда "Храна за Олигатори". Направо напомням за един друг липсваш на блога напънът поетичен Първенец...
А чета гузно толкова хубави стихове брат..., но по-добре си им е на скришно неОлигаторско... ;-)))

П. А се чудя нужно ли е програмистко образование на програмиста (освен ако не му е програмирано ;), за да знае че брояча се увеличава тогава когато действието е извършено а не преди непрограмираната му забивка на сайта!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363439
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375