Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2017 20:33 - :)
Автор: zax Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1667 Коментари: 9 Гласове:
4

Последна промяна: 26.09.2017 21:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Грозни, като самата смърт.

Лепят се тез човечета
по гърба на всеки бордист
яхнал победно вълната 
и гледат през него, сякаш нудист. 

Вълна след вълна
овации, ругатни и шутове
Гротеска е днешния свят
не гора, не лесница - в леш се превърнал
е нашия град. 

Комай тук таме още някой провиква
"дръжте се още свине"
че Коледа иде - без вас накъде?

Туй стихо никой не ще го довърши
що едни се разхождат дълбоко потънали във "ваг" - ините си
други мигрират с ятата
остали тук баба и дедо
... далеч, по баирите и в малки... селата. 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Ех,
26.09.2017 21:00
От една страна се радвам, че си получил поетично вдъхновение, ама що такова писимистично и скептично настроение?!
Вземи назаем от Веси розовите й очила, и навсякъде все красоти и смисъл ще виждаш ;))
цитирай
2. zax - Нея няма да я режат - касапите от тим ...
26.09.2017 21:24
Нея няма да я режат - касапите от тим БГ
в университетска ще отида
барем да се учи нечие хлапе.

И после шут в гъза, на запад
каквото иска да пасе.
.....
цитирай
3. vesever - Здраво стъпил на земята реалист. ...
26.09.2017 21:34
Здраво стъпил на земята реалист.
Може много да се каже, ала утре заран Веси ще вземе отношение, сега безумно й се спи
)))
Само едно поздравче, в унисон със стихото
https://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U
цитирай
4. anin - Хм,
26.09.2017 21:39
Друг вариант няма ли?
цитирай
5. anin - Вес,
26.09.2017 22:02
Силно разчитам на теб, утре да вдъхнеш оптимизъм в Заксито!
цитирай
6. zax - 4.
26.09.2017 22:05
Тц.
цитирай
7. vesever - :)) Ей сега ще опитам. Обаче почна ...
27.09.2017 09:54
:))
Ей сега ще опитам.
Обаче почна ли да философствам, нямам спирка, не можете ми затвори устата ;))
Сега сериозно.
Закс правилно и достоверно е изложил фактите.
Лично аз като малка се бях отчаяла от начина, по който изглежда външният свят. И смятах, че погрешка съм попаднала тук. Винаги съм се питала какво мога да направя, за да променя това статукво.
Често съм разбирала, че не мога нищо да направя и това е още по-отчайващо.
Обаче, на зрели години разбрах, че единственото, което можем да направим, е да запазим в себе си доброто и идеалите за добрия свят и да ги живеем, да ги реализираме за себе си и близките си, а когато имаме достъп и до други хора, за когото можем, да създаваме добро.
Хубавото е, че човек, носейки позитивна енергия, може да въздейства на душите на хората и да ги "зарежда" с позитивизъм и с желание да творим един добър свят. Може да звучи детинско и наивно, но за мен е така и това е, което си заслужава в живота.
Лошото е, че малцина са в този път и това разбиране защото съвременният свят все повече се изпълва с негативна енергия, както в междуличностните отношения, така и в глобален план, дори не говоря само за България, я вижте Европата с изкривените и абсурдни "ценности", накъде отива.
И все пак, хубавото е, че никой не може да ни отнеме мечтите и красотата в душите и добротата в сърцата. Това е ценното, и то е като свещичка, запалена в тъмното. Може да е малка и с крехко пламъче, обаче свети в мрака.
Ан, ако не съм успяла да вдъхна оптимизъм на Закс, в рамките на идния месец имам път към Варна и ще опитам лично да проверя какво съм вдъхнала, и ако е нужно, е направя втори опит ;))
Закс не е песимист по начало, явно точно в момента това му е на главата - всеки има такива периоди.
Но както се казва, след нощта винаги идва Денят и изгрява Слънцето.
Е, от това по-оптимистично, не знам...

цитирай
8. anin - Тенкю, Вес!
27.09.2017 17:03
Верно е, всеки минава през трудни периоди, важно е да не се натоварваме сами допълнително с мрачни мисли.
Важни са гледната точка и отношението ни към нещата.
Понякога е по-добре да изглеждаме глупавонаивни, отколкото да сме черногледоумни...
цитирай
9. vesever - И ти измисляш думи, това и аз го об...
27.09.2017 21:12
И ти измисляш думи, това и аз го обичам, съчинявам си мои думички ))
Ами така си е, няма какво по-добро да направим от това да търсим позитивното и доброто навсякъде, и поне малко да разпръскваме мрака...
Мисля, че светът е като една голяма градина, в която има и много плевели и кал и просто трябва да "изровим" цветята, и да ги опазим и да ги отгледаме, въпреки плевелите и калта.

Сега, Закси ще ме накара и аз да напиша нещо в рими, ала напоследък нали ми хареса да говоря с фотографии, и може и съвсем да забравя да ползвам думите ))
Майтапя се.
Хубава нощ да бъде!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2155273
Постинги: 1533
Коментари: 4202
Гласове: 7467
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол