Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2017 22:09 - Празнично
Автор: vielichkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1282 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   24-ти май. Празник. Вали като из ведро, в главата ми кънти "Върви, народе възродени", а ръцете ми - пълни с подгизнали промоции на италианско кафе, немски табуретки и чисто нов френски автомобил... Вървя и се възраждам.
   10:38. Блок 60, вх. В. Вратата ми отваря един тържествено почерпен младеж, с кръвясал поглед и упойващ аромат на спирт и холандка. /Не, че аз не ухая на мокро куче... Пък и на поглед съм го докарала - басет на предсмъртен одър./
   - "Драстииии!
   - Здравейте! Може ли да вляза?
   - Е па...мо"е. И горе мо"е. /Намига, колкото може, даже с око и половина, и ми се подсмихва похотливо./
   - Ооо, благодаря, аз...само до пощите...
   Гледа ме как тъпча папиемаше в кутийките.
   - Муци, огънче имаш ли?
   Оффф, сега и цигара ще иска, и два лева...
  - Не пуша, съжалявам. /Мазна лъжа, която да спаси жалките остатъци от аванса... Прощавай, Боже, ама се налага.../
   - Жалко. А мо"еше ги запалим тия хартии тука и да метнем по една наденица!
   Аз се пуля, вече силно притеснена, а тоя се залива от смях, подгъва краченца и размахва ръце, показвайки ми височината на кладата... 
   Задави се. Разгеле. Една пиянска лига му увисна под брадичката, а аз изтърчах със скоростта на диво прасе, оставяйки го да пръхти и да си търси ключалката. /Вратата е с чип, между другото.../
   Откъм "Люлин" небето просветлява.
   "Към светли бъднини вървииии!"



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ...
25.05.2017 22:12
Нещо против ли имате германските табуретки?!

Защото аз имам против бугарите, които са сменили името на германската ми рода по майка, нейното име като бебе и съдените ми родственици от вашия нар съд.
цитирай
2. vielichkata - Нямам нищо против
25.05.2017 22:30
германските табуертки, френските коли, а още по-малко италианското кафе. Да не говорим, че нямам и нищо общо с бугарите, сменяли имена и затваряли без съд. Пък и това, което съм написала няма никаква политическа мисия. Така че, споко. ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vielichkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189462
Постинги: 96
Коментари: 53
Гласове: 125
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031