Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2011 02:23 - КРАСИВИ СТИХОВЕ - 12.................
Автор: pandor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7312 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.04.2016 17:26


  ДОБЪР ВЕЧЕР

"Добър вечер, скъпа моя малка!
Добър вечер!" - ти повтарям аз.
И целувам черната слушалка -
чуваш ли сълзите в моя глас?
Чуваш ли ме? Много съм далече -
ветрове и нощи ни делят.
Аз при теб се връщам тази вечер
да се стопля подир дълъг път.
И ако във стаята е душно,
ще излезем под дъжда навън...............
В топлата си пазва ще те гушна
и ще те целуна преди сън.
Аз притискам черната слушалка.
Чуваш ли ме? Вятърът е лош.
"Лека нощ, обична моя малка!
Моя тиха радост, лека нощ!"

                                     Дамян Дамянов



НА СБОГУВАНЕ

Та значи тъй? Реши и си отиваш.
На добър час. Аз няма да те спра.
Ден-два ще потъжа, ще ми е криво,
ала от скръб едва ли ще умра.
И мен, ако някога ме стопли
усмивката на някой друг човек,
той ще измие старите ми вопли,
но пътят ми ще стане ли по-лек?
Ще охладнее ли горещата жарава,
която под клепачите гори?
О, знам! Не ще си същата тогава,
очите ще изстинат без искри.
Сърцето ми докрай ще се разнищи
и в него ще пресъхне песента
и то ще заприлича на огнище,
в което ровят с пръчка пепелта.
И то ще заприлича на вратата,
която подир теб мълчи и зей,
и през която само нощен вятър
ще носи прах от твоите нозе.

Та значи тъй - реши и си отиваш.
Но първо поседни като пред път,
за да погледам в таз последна вечер
чертите ти и топлата ти гръд,
за да запомня в тебе всичко свято,
което си отива с вечерта,
и после с песента си недопята
отново да го върна на света.

                             Дамян Дамянов




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pandor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1029752
Постинги: 329
Коментари: 149
Гласове: 281
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031