Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2017 22:32 - кофти стъпка...
Автор: saanki Категория: Хоби   
Прочетен: 1591 Коментари: 5 Гласове:
9

Последна промяна: 30.06.2017 07:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мара Отварачката пак се опростачи.
ето ми Дъ то..ако питаш..още...

             
 



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - но Веска е № 1...в моята топ 10
28.03.2017 11:54
гледам ,май ви стана пределна ..скука..
11:50
веселина, за Театъра,Гого е прав..
за парите, кой ти е крив..
щом си така елементарна..
а, това че си ,тиха и кротка жена“
недей го казва на друго място..
само аз и..цяла България го знаем..
ако не беше такъв заклет Егоманиак,
и да се кефиш сама на фотосите и клипчетата си,
щеще, да прочетеш малко от малко..
какво пише кака ти Джулия...
НО, нее не и неее...
и аз така казвам, търкулнало се гърнето
намерило си похлупака..
много ми е чудно едно..
Ти откъде знаеш КОЙ е закс, и..
още повече..„какъв е“
Интернета е станал просто твой живот, вес..
дано не изтървеш питомното..
казах го вече, малко Бой си яла от Съдбата..
любопитна съм, с твоята сапунка..
благодаря!

цитирай
2. milady - веселата ..Диагноза...умря от злоба, че я критикувам /изтрива ме..хахаха
28.03.2017 13:57
Re: ти си Лицемерка с гл.Л..и се подмазваш на всеки..
ти се натискаш,и на закс.. аз не те
занимавам, кокошке тръноффска..
коя жена се чекне на 40г пред
един анонимен блог с 90% пенсии..
комплекса ти за малоценност е по висок от теб..
Гого разбира от ..хора..
аз ..още повече..
четкаджийка с голяма глава и ..уста..
горкият бат Димчу..
давам му още 4-5 месеца..
още като каза ,че си разведена,
и знаех ,че си лоша...и лицемерна..
една истинска Жена не оставя мъжа си
за да си вдига краката в ..блога
и интернет мрежата..
пълен резил на една самотна селянка..
просто експлоатираш тук
..самотата на некои хора..
кофти съдба, Пепеляшке..

Изпратено: 13:54 От: katara
цитирай
3. saanki - веселина и Тя ще ми носи..хапчета, кукувицата с краката нагоре..
28.03.2017 14:37
голям Цирк в този сайт..
всеки се прави на разбирач
а ,никой не ще да слуша..
истински слова..
мижитурки...
цитирай
4. milady - мара и веската от една порода долу горе..
28.03.2017 14:51
тъй като са най младите в сайта
/ пропуснах оная грозница ..от Разградско../
който, апропо е пълен с 95% пенсии,
събират комплименти като гладни кучки
веската била най секси „женката„ на Земята,
според кукумицина бай Коста, на 78 г.
каква...забава, а :)))
мара си пада по ..средната хубост, около 55 65 годишни зевзеци..
а, аз ,ако питате...
няма да съобщя на глас..
цитирай
5. katara - тъй като..веската „търпи“ само лъжи и ласкателства, ще пиша тук..
28.03.2017 17:50
нещо замлъкна черната станция..
веске, такава си лицемерна дребна страхлива кокошка..
защо ме изтриваш ,а не дебатираш..
защото си..самотна раздърпана комплексарка
която „търпи“ само подходящи блогови
комплименти за..котките и кучетата..на село..
и за зелените си очи, които кокори..умноо..
боже, каква тъпа селска история, която залива 5 г блога !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saanki
Категория: Хоби
Прочетен: 380093
Постинги: 224
Коментари: 823
Гласове: 1096
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031